اسنپ ​​چت نمی خواهد به کپی کردن ایده های خود ادامه دهد


از زمان ایجاد اسنپ چت، تعداد کاربران آن به خصوص در میان مخاطبان جوان تر، بسیار افزایش یافته است. جوانان ویژگی های این شبکه اجتماعی را دوست داشتند و به همین دلیل بود که دیگر شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های پیام فوری شروع به تقلید از آن کردند. به عنوان مثال فیس بوک از او کپی برداری زیادی کرده است و به نظر می رسد اسنپ چت نمی خواهد به کپی برداری از ایده های او ادامه دهد.

این واقعیت که اسنپ چت در میان جوان‌ترین افراد بسیار موفق بود، تبلیغ‌کنندگان را به فکر انداخت و سعی کردند قالب‌های جدیدی ایجاد کنند تا تبلیغاتشان به این نوع مخاطبان برسد.

همه در دنیای شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های پیام فوری تلاش کرده اند تا به این موفقیت دست یابند، هرچند همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، فیس بوک برای ورود به اسنپ چت از کنترل خارج شده است. او همچنین مسئول کپی برداری از بیشتر ایده های خود و توزیع آن ها در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های خود مانند فیس بوک، اینستاگرام، مسنجر و واتس اپ بوده است.

همانطور که مشخص است در مقطعی از این تقلیدها خسته می شدند. چند وقت پیش وقتی از آنها پرسیده شد که آیا از این وضعیت ناراحت هستید یا خیر، گفتند برایشان مهم نیست، هرچند الان اوضاع تغییر کرده است. استوری های اینستاگرام به آنها آسیب زیادی وارد کرده است. آنها بیش از حد موفق بوده اند و باعث از دست دادن کاربران شده اند.

برای اینکه این اتفاق ادامه پیدا نکند، آنها یک متخصص حفاظت از نرم افزار به نام Laurent Balmelli را استخدام کرده اند که چند سال در IBM کار کرده است. همچنین، او چند استارتاپ فناوری تاسیس کرده است، بنابراین او تجربه کمی در این بخش دارد.

ماموریت Balmelli حفاظت از کدها و خدمات اسنپ چت خواهد بود، به طوری که دیگر برای فیس بوک یا هر کس دیگری آسان نیست که بداند یک برنامه اسنپ چت واقعاً چگونه کار می کند تا نتوانند نسخه خود را ایجاد کنند. در حالی که این ممکن است ایده بسیار خوبی باشد، ممکن است آنها قبلاً به اندازه کافی آسیب دیده باشند و این ممکن است خیلی دیر انجام شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید