افزایش بازدید سایت به صورت حرفه ای


اگر می خوای افزایش بازدید سایت به صورت حرفه ای داشته باشی و گوگل نگاه ویژه ای به سایتت داشته باشه، این مقاله رو به دقت بخون.

افزایش بازدید سایت بصورت هدفمند، یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که در آموزش سئو سایت به آن می پردازیم.

به شما آموزش می دیم که به صورت طبیعی و ارگانیک آمار بازدید سایت رو بالا ببرید، طوری که بازدید کنندگان تمایل داشته باشند در سایت بمونند و گردش کنند.

تکنیک ها و روش هایی قراره این جا گفته بشه که بهترین و موفق ترین مجله های اینترنتی دنیا از آن ها استفاده می کنند.

 

نکاتی در مورد افزایش بازدید سایت

از همون ابتدا و در اوایل فعالیت سایت ها در گوگل، یکی از مهم ترین معیارها برای سئو سایت، بازدید بود و خیلی در موردش صحبت می شد.

اما امروزه کمتر بهش پرداخته می شه و به موضوعات دیگه ای توجه می شه.

ما با این موضوع مخالف نیستیم که بازدید کننده ی هدفمند بهتر از بازدیدکننده ی زیاده، اما بازدید کننده ی زیاد و ترافیک بالا باعث می شه که گوگل نگاه جدی تری به سایت ما داشته باشه.

با افزایش بازدید سایت توجه بیشتری از گوگل جذب می کنیم، در نتیجه ایندکس ها بیشتر می شه و مقالات بیشتر دیده می شوند.

  • بهترین روش برای افزایش بازدید سایت استفاده از بلاگ پست یا نوشته ها در سایت های وردپرسی است.

ما با نوشته ها می تونیم بازدید زیادی برای سایت به دست بیاریم.

در ادامه مطلب طی5 روش به شما آموزش می دیم که چه عنوان هایی رو برای نوشته هاتون انتخاب کنید، چطور محتوا رو بنویسید و به چه صورت منتشر کنید تا پتانسیل جذب بازدید زیاد رو داشته باشه.

  • لینک سازی داخلی در وبسایتی که مقالاتش بازدید زیادی داره با قدرت بیشتری عمل خواهد کرد.

ترافیک بالای سایت تاثیر زیادی در انتقال قدرت با لینک سازی داخلی خواهد داشت.

اگر استراتژی خوب برای افزایش بازدید سایت داشته باشیم، هر کدوم از مقالاتی که داخل سایت منتشر می کنیم  به عنوان یه بازاریاب خوب تا ابد کار خواهند کرد.

به این ترتیب نوشته ای که منتشر می کنیم، در راستای گرفتن عضو برای سایت فعالیت می کنند.

  • قدرت موضوعی وبسایت مسئله ی بسیار مهمی استد که خیلی در موردش صحبت نشده.

با مثال بیشتر توضیح می دم :

سئو کردن دسته بندی لپ تاپ، برای سایتی که فروش لپ تاپ داره کار ساده ای نیست.

اگر مقاله ای با عنوان راهنمای خرید لپ تاپ منتشر کردید که بازدید زیادی گرفته، در این صورت گوگل روی تمام صفحاتی که شامل خرید لپ تاپ هستند، نگاه ویژه تری خواهد داشت.

بنابراین می تونید تمام دسته بندی هایی که می خواید در آن ها لپ تاپ بفروشید رو راحت تر سئو کنید.

5 قدم برای افزایش بازدید سایت

در زیر بصورت مرحله به مرحله توضیح دادیم که چطور بازدید سایت رو بصورت طبیعی و از طریق گوگل افزایش بدید.

#1 انتخاب موضوع پر بازدید :

اولین و مهم ترین قدم انتخاب موضوع هست. باید درباره ی موضوعی تولید محتوا کنیم که این پتانسیل رو داشته باشه که ایمپرشن میلیونی بگیره.

بهترین کلمه برای جست و جوی موضوع، کلمه ی چطور هستش.

بهتره موضوعاتی انتخاب کنیم که مربوط به عموم باشه.

موضوعات عمومی بازدید زیادی برای سایت می آورند.

در مورد مسائل مذهبی حتما به چند سایت از سایت های مراجع تقلید لینک بدهید.

در این صورت شما مرجع تر خواهید بود و با آن سایت ها رقابت می کنید.

به طور کلی بعضی از مسائل تارگت عمومی دارند و می شه با آن ها ایمپرشن میلیونی بگیرید و اگر خوب کار بشه بازدید میلیونی.

موضوعاتی مثل : لاغری، کنکور و تعبیر خواب

سلبریتی ها، ترند ها، روش های خانگی انجام یک کار، معرفی مشاغل و روش های درآمد زایی از آن ها، دیگر موضوعاتی هستند که طرفداران و سرچ زیادی دارند.

#2 موضوعات ترند برای تولید محتوا :

اولین روش برای پیدا کردن موضوعات ترند، وارد شدن به سایت صاحب خبر است.

با وارد شدن به صفحه ی پر بیننده ترین اخبار و موضوعات روز را بررسی می کنیم.

مثلا اگر مطلبی با موضوع شب یلدا در سایت منتشر کنید، در بازه ی زمانی یک ماه قبل از شب یلدا بازدید خوبی می گیره.

بعد از این زمان بازدید مطلب افت پیدا می کنه. اما برای سال آینده یک URLدارید که قبلا برای شب یلدا بازدید گرفته.

این درHistory  گوگل هست و با یک آپدیت زدن می تونید بازدید بیشتری نسبت به رقبا به دست بیارید.

با استفاده از گوگل ترند هم می تونید موضوعات ترند را پیدا کنید.

#3 مهندسی محتوا برای افزایش بازدید :

برای اینکه ماندگاری بازدید کنندگان در سایت شما زیاد باشه، باید تولید محتوای با کیفیت داشته باشید.

در واقع بعد از طراحی سایت، تولید محتوا اولین فعالیتی است که باید انجام داد.

اگر محتوای مفید با کیفیت و متناسب با نیازهای مخاطبان بسازید، مطمئن باشید گوگل هم به سایت شما رتبه ی خوبی می ده و بیشتر فضای اینترنت دیده می شوید.

اگر می خواید از مقاله ای بازدید خوب بگیرید، باید بدونید موضوعی که می خواید در موردش تولید محتوا کنید دقیقا به شکلی سرچ می شه و تمام آن ها را در سایتتون پوشش بدید.

به وسیله ی ابزار  (Keywordtool.io) می‌تونید در مدت زمانی نسبتا کوتاهی تمام کلمات کلیدی که کاربران برای رسیدن به مقاله شما جستجو می‌کنند را پیدا کنید.

حالا این کلمات را باید در تیتر 1 و تیترهای 2، عنوان و متای توضیحات پوشش دهید.

قدم بعدی نوشتن عنوان جذابه. استفاده از اعداد ، تاریخ و کلماتی مثل : عجیب ترین و قوی ترین و مرحله به مرحله در موضوعات آموزشی.

عنوان جذاب بنویسید و مطالب را تاثیر گذار شروع کنید.

#4 طول محتوای پر بازدید:

برای داشتن رتبه ی خوب حتما لازم نیست که متنی خیلی طولانی تولید کنیم.

سایت های اول مرتبط با موضوع مورد نظر را از نظر طول محتوا بررسی کنید.

حتما (‏search intent‎) را هم در نظر بگیرید و سعی کنید نسبت به intent))جامع ترین باشید و با  تولید محتوای کمتر از رقبا شروع نکنید.

عددی که برای تولید محتوای متنی به عنوان تارگت در نظر گرفتید را در چند آپدیت اضافه کنید.

در ابتدا با 1500 یا 2000 کلمه متن را منتشرکنید و ماهانه با 500 کلمه طول محتوا را به 3000 کلمه برسونید.

مطالب جامع در صورتی که روی آن ها مهندسی محتوا صورت گرفته باشه بسیار مهمه.

#5 ایجاد گراف محتوا

این مرحله بسیار مهم و تاثیرگذاره. دقیقا طبق الگویی که تولید محتوا می کنید پیش بروید.

با یک مثال براتون توضیح می دم :

در مقاله ای با عنوان ” چطور جوش نزنیم ” در ابتدای مطلب آموزشی ارائه شود و بعد عناوینی به عنوان پیشنهاد برای مطالعه ی بیشتر ارائه کنید .

مثلا : ” 10 غذایی که باعث بروز جوش صورت می شود ”  و ” علت بروز جوش پوستی در نوزادان ”

به این ترتیب گردش سایت بیشتری از مخاطب گرفته می شه و زمان ماندگاری زیاد خواهد شد.

انتقال قدرت با لینک سازی داخلی به بهترین نحو انجام می شه در نتیجه سایت شما با گراف محتوایی که ایجاد کردید در آن حوزه به لینک های اول می رسه.

هرچند که سایت شما اعتبار زیادی هم نداشته باشه و هزینه ی زیادی هم نکرده باشید.

خلاصه مطلب افزایش بازدید سایت

در اولین قدم موضوع درست و با پتانسیل انتخاب کنیم و بعد با مهندسی محتوا شناسایی کنیم سوالی که قراره جواب بدیم، کاربرها به چه شکلی سرچ می کنند.

در قدم بعدی عنوان جذاب برای موضوع انتخابی در نظر بگیریم و مرحله ی چهارم تولید محتوا با اندازه ی درست و چاشنی آن اضافه کردن تصویر، ویدئو و پادکست.

مرحله ی آخر ایجاد گراف محتواست که مطالبمون به صورت شبکه ای به هم قدرت انتقال بدن.

سخن آخر

سئو و تولید محتوا در سایت بسیار مهمه. با تولید محتوای درست و حرفه ای یک بازار یاب تربیت کردید تا برای همیشه در خدمت شما باشه.

این بازار یاب تا ابد برای شما عضویت میاره و محصول می فروشه. این بازار یاب را هر چند وقت یکبار آپدیت کنید.

این اتفاق تنها در سایت می افتد، در اینستا گرام چنین انتظاری نداشته باشید.

در اینستا گرام یک Content  تنها یک هفته پربازدید خواهد بود، بعد از آن در هجوم تولید محتوا ها گم خواهد شد.

اگر می خواهید اصول سئو و تولید محتوا رو قدم به قدم از صفر آموزش ببینید، دوره ی vip  را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید