اهمیت نرم افزار ERP در حمل و نقل – وبلاگ خدمات


امروزه اهمیت نرم افزار ERP در حمل و نقل بسیار زیاد است. اینها سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی، بیشتر به عنوان شناخته شده است نرم افزار ERP، به ما کمک کنید تا یک سری مزایا را در کسب و کار خود به دست آوریم. برنامه بودن از مدیریت یکپارچه، می توانید تمام داده های مربوط به فرآیندهای مختلف بخش را کنترل کنید.

این اجازه خواهد داد صرفه جویی در هزینه ها در برنامه های مدیریت فردی، که کارایی را کاهش می دهد. علاوه بر این، این امکان را به ما می دهد به روز رسانی را اطلاعات برای همه اعضای شرکت فورا.

معیارهای انتخاب نرم افزار ERP:

نرم افزارها انواع مختلفی دارند. به همین دلیل، از سرویس‌ها، در مورد ویژگی‌هایی که به نظر ما نباید در یک نرم‌افزار ERP گم شوند، اظهار نظر می‌کنیم:

  1. تطبیق پذیری. سیستم های ERP ابزارهای بسیار گسترده ای هستند. به همین دلیل است که ما کامل ترین را برای شرکت خود و راحت ترین مورد را برای کارگران خود انتخاب می کنیم.
  2. یک ERP که برای بخش لجستیک کار می کند باید باشد آماده برای محیط های مختلف; چندین زبان، انواع مختلف ارز و غیره.
  3. ادغام دو طرفه. از یک سو، ادغام باید برای شرکت راحت باشد. از سوی دیگر، باید بتواند با منابع داده های مختلف مانند AEAT، PortIC، Valencia Port، eFactura و غیره ادغام شود.
  4. شخصی سازی. یک راه حل سفارشی همیشه به نتیجه بهتری نسبت به یک ERP بدون پارامتر می رسد.
  5. پشتیبانی و آموزش. توجه شرکتی که نرم افزار ما را ادغام می کند ضروری خواهد بود. دسترسی سریع به پشتیبانی فنی و تیمی که قادر به مقابله با هر حادثه ای باشد، کلید دستیابی به موفقیت است.

مزایا و مزایای سیستم ERP:

را عدم وجود کاغذ، بهینه سازی منابع، یا افزایش از جانب بهره وری اینها برخی از مزایایی است که با استفاده از این ابزارها به دست خواهیم آورد. یک سرویس لجستیک داخلی کارآمد ارائه می دهد اعتماد، آ مراقبت مسئولانه و یکی قابلیت اطمینان در رویه هایی که مدیریت داخلی و تصویر بیرونی شرکت را بهبود می بخشد.

در میان پیشرفت هایی که ما قادر به مشاهده آنها خواهیم بود، یافت می شود.

  • کاهش زمان صرف شده در جستجوی اطلاعات.
  • افزایش روابط شخصی با مشتری، با خودکارسازی وظایف اداری.
  • وابستگی به فروشنده کاهش می یابد و چرخش تیم تسهیل می شود.
  • افزایش ظرفیت نظارت بر پایگاه مشتریان.
  • افزایش دید و کنترل بر فعالیت های تجاری.
  • بهبود در مدیریت مشتری، اطلاعات بیشتر در مورد رقبا، مخاطبین و فرصت ها و همچنین شبکه روابط بین آنها.
  • اتوماسیون وظایف ارتباطی با مشتریان و متمرکز سازی آنها.
  • کارایی بیشتر در مدیریت بازدید از مشتریان و وظایف نیروی فروش.
  • مدیریت تیم های فروش مجازی و منطقه ای و کانال های فروش متعدد.
  • پیشنهادات، تخفیف ها و تولید سفارش های فروش با ساختار چند ارزی.
  • ایجاد و تایید پیش بینی فروش با پیگیری سهمیه ها/اهداف.
  • تجسم “قیف فروش” با ردیابی دستاورد.

به خدمات بپیوندید و در ما کشف کنید پلت فرم حرفه ای به شرکت هایی که می توانند به شما در بهینه سازی کسب و کار و مدیریت اطلاعات خود کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *