برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها برای ایده های موضوع نامحدود


ارائه بهترین نکات سئو …

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

این راهنمای بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) شامل یک برگه جستجوی کلید واژه است که به شما کمک می‌کند تا ایده‌های نامحدودی برای موضوع وب‌سایت خود داشته باشید.

یکی از بزرگترین موانع برای ناشران وب سایت، یافتن کلمات کلیدی خوب برای هدف قرار دادن در سایت هایشان است. دلیل آن این است که بسیاری از مردم هیچ برنامه ای برای تولید ایده های کلمه کلیدی برای محتوای جدید ندارند.

در اینجا فرآیندی است که اکثر ناشران دنبال می کنند:

  • ابزار تحقیق کلمات کلیدی را باز کنید.
  • سعی کنید موضوع جالبی برای جستجو در نظر بگیرید.
  • آن را ساعت‌ها متوالی وصل کنید به این امید که چیز خوبی برای هدف پیدا کنید.

در حالی که این استراتژی مطمئناً می‌تواند احساس کند که کارهای زیادی انجام می‌دهید، استفاده ناکارآمد از زمان شماست که بهتر می‌توان صرف نوشتن و انتشار مقالات بیشتر در سایت خود کرد تا ترافیک بیشتری به دست آورد.

پس از سال‌ها تحقیق در مورد کلمات کلیدی، متوجه شدم که رشته‌های تحقیق کلمات کلیدی خاصی وجود دارد که می‌توانند بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرند تا به شما کمک کنند عبارات محبوب SEO را برای هدف هر موضوع موجود پیدا کنید.

و هنگامی که از این رشته های جستجو در طول فرآیند تحقیق کلمات کلیدی استفاده می کنید، هرگز برای پر کردن برنامه انتشار محتوای خود با ایده های جدید مقاله مشکلی نخواهید داشت.

برگه تقلب تحقیقات کلیدواژه در انتهای این راهنما شامل لیستی از محبوب ترین رشته های تحقیقاتی کلمات کلیدی است که می توانید از آنها برای ایجاد یک وب سایت متعادل با محتوای معاملاتی و اطلاعاتی برای جذب بازدیدکنندگان در مراحل مختلف سفر مشتری استفاده کنید.

نحوه استفاده از رشته های جستجوی کلیدواژه

اساساً، شما می‌خواهید رشته‌های جستجوی مورد علاقه خود را در زیر انتخاب و انتخاب کنید، یا کل مجموعه را برای هر موضوع جدیدی که می‌خواهید درباره کلمات کلیدی تحقیق کنید، اجرا کنید.

به سادگی جایگزین کنید (کلمه کلیدی) با کلمه کلیدی بذر شما (یا ایده موضوع).

برای مثال، اگر می‌خواهید ایده‌های کلیدواژه‌ای برای کلمه کلیدی seed «روال تمرین» پیدا کنید، آن را جایگزین کنید. (کلمه کلیدی) در هر یک از رشته های جستجوی زیر با روتین های تمرینی.

رشته های جستجوی کلیدواژه اصلی در مقابل پیشرفته برای سئو

رشته‌های تحقیق کلمات کلیدی در چیت‌شیت زیر به دو نوع (پایه و پیشرفته) تقسیم می‌شوند و بسته به اینکه ابزار تحقیق کلمه کلیدی شما حروف عام را می‌پذیرد یا خیر.

جستجو یا عدم جستجو تعیین می کند که کدام نوع را باید استفاده کنید. به عنوان مثال، KWFinder توسط Mangools حروف عام را نمی پذیرد اما LowFruits این کار را می کند.

توجه: اگر در تحقیق کلمات کلیدی سئو تازه کار هستید و به ابزار خوبی برای استفاده برای این منظور نیاز دارید، می توانید لیست ما از بهترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی را برای مقایسه گزینه های برتر موجود در بازار بررسی کنید. موارد مورد علاقه ما KWFinder و LowFruits همانطور که در بالا ذکر شد هستند.

رشته های جستجوی پایه

عملاً هر ابزار تحقیق کلمه کلیدی موجود در بازار قالب اصلی رشته جستجو را می‌پذیرد، که نتایج را با طیف وسیعی از ایده‌های کلیدواژه مرتبط با رشته کلمات بازمی‌گرداند. به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی seed شما “دوچرخه” بود و از رشته جستجوی اصلی استفاده می کردید،چه (کلید واژه)

  • ، سپس ابزار ترکیبی از نتایج مانند زیر را برمی گرداند:
  • چه دوچرخه هایی برای تپه ها خوب هستند
  • پلیس از چه دوچرخه هایی استفاده می کند
  • دوچرخه چیست
  • دوچرخه هیبریدی چیست

با دوچرخه چه کار می توان کرد

رشته های جستجوی پیشرفته

همه ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی قالب رشته جستجوی پیشرفته را با علامت عام نمی پذیرند . اما اگر این کار را کرد، می‌توانید از ویژگی wildcard استفاده کنید تا ابزار را مجبور کنید که فقط ایده‌های کلیدواژه‌ای را که با ساختار خاصی مطابقت دارند برگرداند.به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی seed شما “کفش” بود و از رشته جستجوی پیشرفته استفاده کردید،

  • چگونه * (کلید واژه)
  • ، سپس ابزار فقط ایده هایی مانند موارد زیر را برمی گرداند:
  • نحوه بستن بند کفش
  • چگونه یک جفت کفش جدید انتخاب کنیم
  • چگونه می توانم کفش هایم را دراز کنم

چگونه کفش ها را تمیز می کنید

کفش چنده

توجه داشته باشید که چگونه هر ایده کلمه کلیدی با کلمه “چگونه” شروع می شود و با کلمه “کفش” پایان می یابد. گنجاندن عام

  • باعث می شود که ابزار فقط عبارات کلیدی را تولید کند که با آن دو کلمه رزرو شده اند.
  • برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها
  • فهرست رشته های جستجوی پایه
  • چه کسی (کلید واژه)
  • چه (کلید واژه)
  • وقتی (کلید واژه)
  • کجا (کلمه کلیدی)
  • چرا (کلید واژه)
  • چگونه (کلید واژه)
  • هستند (کلید واژه)
  • می تواند (کلمه کلیدی)
  • انجام دادن (کلمه کلیدی)
  • انجام می دهد (کلمه کلیدی)
  • اراده (کلمه کلیدی)
  • (کلید واژه) برای
  • (کلید واژه) در مقابل
  • (کلید واژه) جایگزین
  • (کلید واژه) ایده ها
  • (کلمه کلیدی) ایده برای
  • بهترین (کلید واژه)
  • بهترین (کلمه کلیدی) برای
  • بالا (کلید واژه)
  • بالا (کلمه کلیدی) برای

ارزان (کلید واژه)

  • ارزان (کلید واژه) برای (کلمه کلیدی) بررسی
  • فهرست رشته های جستجوی پیشرفته
  • * (کلمه کلیدی) (کلمه کلیدی) *
  • سازمان بهداشت جهانی * (کلمه کلیدی)
  • چی
  • * (کلمه کلیدی) چه (کلمه کلیدی) *
  • چه زمانی * (کلمه کلیدی)
  • جایی که * (کلمه کلیدی)
  • چرا * (کلمه کلیدی)
  • چگونه
  • *
  • (کلمه کلیدی)
  • هستند (کلید واژه) *
  • می تواند * (کلید واژه)
  • می تواند (کلمه کلیدی) *
  • انجام * (کلید واژه)
  • انجام (کلمه کلیدی) *
  • انجام می دهد (کلمه کلیدی) *
  • اراده (کلید واژه) *
  • (کلید واژه) برای *
  • (کلمه کلیدی) در مقابل *
  • * (کلمه کلیدی) جایگزین
  • (کلید واژه) جایگزین ها *
  • (کلمه کلیدی) ایده ها *
  • (کلمه کلیدی) ایده برای *
  • بهترین (کلمه کلیدی) *
  • بهترین (کلمه کلیدی) برای *
  • بالا (کلمه کلیدی) *
  • بالا (کلمه کلیدی) برای *

ارزان (کلید واژه) *

ارزان (کلمه کلیدی) برای *

(کلمه کلیدی) بررسی *

پس از ایجاد لیست کلمات کلیدی خود با استفاده از برگه جستجوی کلمات کلیدی SEO در بالا، گام بعدی نوشتن محتوای خود و بهینه سازی آن برای سئوی درون صفحه است. شما می توانید نحوه بهینه سازی هر قسمت از صفحه وب خود را در راهنمای رایگان آموزش SEO در صفحه بیاموزید. این راهنماها شامل نکات سئو در بهینه سازی فاکتورهای برتر در صفحه برای سئو می باشد. بنابراین اگر در این بخش از فرآیند بهینه سازی موتور جستجو به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، نگاهی به آن بیندازید. ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید