سئو را با شناخت رقیب خود بهبود بخشید


https://www.youtube.com/watch?v=s1rfLKGBmcY

هر پروژه سئو، صرف نظر از ماهیت آن، همیشه باید با یک چیز شروع شود: تحقیق کلمات کلیدی، یعنی با تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، شناسایی کلمات کلیدی که بر تجارت برای رقیب شما تأثیر می گذارد و بنابراین مکان خوبی برای شروع است.

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی در بخش بیمه خصوصی اعمال می شود

برای این کار من یک ویدیو آماده کرده ام که در آن می توانید نحوه ساخت یک تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی برای صنعت بیمه خصوصی. در این ویدیو فرض می‌کنیم که ما Adeslas هستیم و Sanitas را به عنوان رقیب اصلی معرفی می‌کنیم، که در آن توضیح می‌دهیم که چگونه کلمات کلیدی را که واقعاً به تجارت ما مرتبط هستند را شناسایی کنیم.

ویدئو شامل:

  • شناسایی کلمه کلیدی: ما کلمات کلیدی به اشتراک گذاشته شده توسط Adeslas و Sanitas را شناسایی کردیم که در این مورد برای آوریل 2017 از 10000 کلمه کلیدی فراتر رفت.
  • فیلتر کردن کلمات کلیدی: فیلتر کردن کلمات کلیدی بر اساس میانگین موقعیت و حجم جستجو. تلاش‌ها باید ساده‌تر شوند و با موقعیت‌یابی برند آدلاس، می‌توان به کلمات کلیدی با حجم جستجوی زیاد حمله کرد.
  • صادرات کلمات کلیدی فیلتر شده: در نهایت ما 76 کلمه کلیدی مرتبط با تجارت را صادر کردیم.
  • انتخاب کلمات کلیدی مرتبط: آن ها را گروه بندی می کنیم و بر اساس خط محصول/خدمت تگ می کنیم. در این مورد ما یک مزیت آشکار برای Sanitas نسبت به Adeslas در بیمه دندانپزشکی دیدیم، جایی که باید شروع کنید. در این مرحله ما قبلاً 10 کلمه کلیدی برتر را برای آنچه به دنبال آن هستیم شناسایی کرده ایم.
  • نظارت یا ردیابی موقعیت متوسط: جایی که میانگین موقعیت این 10 کلمه کلیدی را رصد می کنیم تا ببینیم آیا تغییراتی که انجام می دهیم در نهایت بر تغییرات میانگین موقعیت گوگل تأثیر می گذارد یا خیر.

برای این کار از SEMRUSH، یک ابزار فریمیوم استفاده می کنیم، یعنی یک نسخه رایگان و یک نسخه پولی دارد. در صورت تمایل می توانید از طریق این لینک با نرخ های ابزار مشورت کنید.
اگر در مورد هر جنبه ای از ویدیو سوالی دارید، از طریق بخش تماس با من دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *