فیس بوک سیاست های تبلیغاتی خود را تغییر داده است


فیس بوک سیاست های تبلیغاتی خود را تغییر داده است تا تبعیض آمیز نباشد. ظاهراً، آنها سعی خواهند کرد از تبلیغاتی استفاده کنند که اقلیت‌ها را در ایالات متحده هدف قرار می‌دهند تا فرصت‌ها را از هم جدا کنند.

تغییراتی که فیس بوک ایجاد خواهد کرد شامل مبارزه با زبان تبعیض آمیز است. علاوه بر این، آنها همچنین با تبلیغاتی که هدف آنها گروه خاصی است، مانند اسپانیایی ها، آفریقایی-آمریکایی ها، آسیایی ها… مبارزه خواهند کرد، زیرا این نوع تبلیغات معمولاً تبعیض آمیز هستند و گاهی اوقات مانع از دسترسی آنها به خدمات خاص می شوند. مانند اعتبار، مسکن یا کار.

فیسبوک برای شناسایی این نوع تبلیغات از هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد. این امر بسیار مهم است زیرا این نوع تبلیغات شکایات بسیاری از برخی سازمان ها مانند ACLU، NAACP یا National Fair Housing Alliance و سایر سازمان ها دریافت کرده است.

باید اعتراف کرد که این تغییرات در زمان مناسب صورت می‌گیرد، زیرا پاسخگویی به شکایات از سوی نهادهای امنیتی و همچنین جامعه مدنی برای آنها کاملاً ضروری بود. با توجه به این شکایات، برخی از آگهی‌ها علیه سه قوم فوق‌الذکر تبعیض قائل شدند. در ماه نوامبر، فیس بوک قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد این تغییرات را ایجاد کند.

معاون سیاست عمومی فیس بوک، ارین ایگان، اعلام کرده است که آنها این مسائل را بسیار جدی می گیرند و تبلیغات تبعیض آمیز جایی در فیس بوک ندارد.

هنگامی که این تغییرات اعمال شود، آژانس های تبلیغاتی که قصد دارند تبلیغی را به یکی از سه گروه قومی که قبلاً در تبلیغات هدفمند ذکر کرده ایم نشان دهند، شبکه اجتماعی از آنها می خواهد قبول کنند که با سیاست جدید ضد تبعیض خود موافق هستند. .

اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا اعلام کرده است: «ما دوست داریم ببینیم که فیس‌بوک سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ای را اجرا می‌کند تا تبلیغ‌کنندگان مسکن، اعتبار و استخدام از هدف‌گیری برای حذف برخی از کاربران استفاده نکنند. ما از بقیه صنعت تبلیغات دعوت می کنیم تا کاری مشابه انجام دهند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *