فیس بوک می خواهد به تلویزیون ها برسد


فیس بوک در آستانه 13 سالگی می خواهد به تلویزیون ها برسد. به نظر می رسد دیگر کافی نیست یکی از شبکه های اجتماعی با بیشترین فالوور و پرکاربرد در جهان باشید. پس از تسلط بر کامپیوتر و تلفن همراه و همچنین واقعیت مجازی، به نظر می رسد آخرین گام رسیدن به تلویزیون باشد.

در حال حاضر شرکت‌های زیادی وجود دارند که بر خانه‌های ما تسلط دارند و به ما یک فروشگاه ویدیوی آنلاین عالی را ارائه می‌دهند که می‌توانیم فیلم‌ها و سریال‌ها را تماشا کنیم، مانند آمازون، اپل، HBO یا نتفلیکس. فیس بوک می خواهد همین کار را به سهم خود انجام دهد و به خانه های ما نیز برسد.

این اولین بار نیست که این شبکه اجتماعی ویدیوها را آزمایش می کند. قبلاً در آن زمان با یوتیوب عالی که توانایی خود را برای ذخیره ویدیوها آزمایش می کرد، رقابت می کرد. همچنین شروع به پخش ویدیوهای زنده از طریق Live کرد و تصمیم گرفت تبلیغات را در ویدیوهای اینستاگرام ادغام کند. واضح است که بعد از همه اینها او فقط باید این قدم را بردارد.

ظاهراً آنها قبلاً مذاکراتی را با برخی از تولیدکنندگان آغاز کرده اند تا امکان دریافت برنامه با کیفیتی را داشته باشند که بتوانند به شبکه خود اضافه کنند.

مذاکرات برای پخش زنده از سال گذشته آغاز شد، اما اکنون چیزی که آنها به دنبال آن هستند، پرداخت نکردن هزینه برای پخش زنده و شرط بندی برای ایجاد یک برنامه با کیفیت، حتی اگر زنده نباشد، است.

با این پشتیبانی جدید، فیس بوک می تواند درآمد خود را افزایش دهد و شاید آنها از اشغال جایگاه دوم اینترنت (پس از گوگل) دست بردارند و بتوانند از آنها پیشی بگیرند، اگرچه بدیهی است که این چیزی است که برای آنها هزینه زیادی خواهد داشت. از تلاش

در حال حاضر مشخص نیست فیس بوک چه زمانی در دنیای تلویزیون عرضه می شود، اما به احتمال زیاد به زودی می توانند به خانه های ما برسند.

دیدگاهتان را بنویسید