هر کسب و کاری باید فضایی برای جذب مشتری و رشد کسب و کار خود داشته باشد تا بتواند در حوزه کاری خود در دنیای الکترونیک رقابت کند.
طراحی سایت فروشگاهی به صاحبان مشاغل این امکان را می دهد تا خدمات یا محصولات خود را که قبلاً به مشتریان خود ارائه می کردند در فضای فیزیکی، اکنون در فضای اینترنت ارائه دهند.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فعالیت های اینترنتی، مشتریان نیز از صاحبان کسب و کار انتظار دارند که بستری برای تعامل راحت تر برای آنها فراهم کنند تا بتوانند در هر زمانی از شبانه روز تنها با چند کلیک ساده نیازهای خود را برآورده کنند.
شما می توانید با طراحی سایت محمد جانبلاغی شروع به طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت خود کنید و همچنین اگر نیاز به مشاوره طراحی سایت حرفه ای داشتید می توانید با شماره مستقیم (09149805561) ما در سایت محمد جانبلاغی تماس بگیرید. خب قبل از اینکه به سراغ سفارش طراحی وب سایت با محمد جانبلاغی بریم کمی در مورد خودم می خواهم با شما صحبت کنم. همراهان همیشگی محمد جانبلاغی طراح وب سایت و مدیر بهترین وبسایت خدمات طراحی سایت (janbalaghi.com)؛ به هیچ عنوان از سفارش طراحی سایت نترسید که آیا من میتونم یا نه! طراحی سایت همراه با تجربه و خلاقیت می تواند وضعیت مالی شما را دگرگون کند. طراحی وب سایت فروشگاهی را می توانید با استفاده نکاتی که در ادامه خواهم گفت فرابگیرید و تجربه سئو و طراحی سایت را هم می توانید با مراجعه به سایت محمد جانبلاغی بدست بیاورید.
و در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. این امر تنها با ساخت وب سایت فروشگاهی امکان پذیر خواهد بود. در این مقاله بیشتر در مورد هدف طراحی سایت فروشگاهی، لزوم داشتن فروشگاه اینترنتی و مزایا و ویژگی های آن صحبت خواهیم کرد، قبل از آن می خواهیم ببینیم طراحی سایت فروشگاهی چیست؟ و این چه معنایی داره؟
آشنایی با طراحی سایت فروشگاهی
سایت فروشگاهی فضایی است که صاحبان مشاغل تمام محصولات یا خدمات خود را به صورت مجازی و آنلاین به مشتریان خود عرضه می کنند. در پاسخ به این سوال که طراحی سایت فروشگاهی چیست؟
باید گفت طراحی سایت فروشگاهی ایجاد یک فروشگاه اینترنتی است که توسط برنامه نویسان و کارشناسان وب با دانش کدنویسی انجام می شود.
در واقع کسب و کار با طراحی سایت فروشگاهی، فروشگاه مجازی خود را ایجاد می کند، با این تفاوت که در این فضا تمامی مراحل فروش کالا به صورت آنلاین و بدون حضور مشتری در فروشگاه انجام می شود.
در سال های اخیر رشد چشمگیر خرید و فروش آنلاین در فضای مجازی و علاقه مندی مشتریان به خرید آنلاین، طراحی الهام بخش فروشگاه اینترنتی به صورت جامع صاحبان مشاغل را به فکر راه اندازی تجارت الکترونیکی خود برای غلبه بر موانع و محدودیت های موجود در ارائه محصولات و خدمات به مشتریان انداخته است.
تجارت الکترونیک برای صاحبان مشاغل حیاتی است زیرا تعداد سایت های فروشگاهی روزانه در حال افزایش است و مشتریان بیشتری را به فروشگاه های آنلاین جذب می کند.
بدیهی است که اگر صاحبان کسب و کار وارد این عرصه نشوند و با ساختن وب سایت فروشگاهی برای حرفه و کسب و کار خود، شغل خود را ارتقا دهند، از رقابت در بازار الکترونیک عقب خواهند ماند.
نیاز به ساخت وب سایت فروشگاهی چیست؟
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نیاز به ساخت یک وب سایت فروشگاهی چیست؟ با توجه به گسترش فعالیت های آنلاین و تغییر الگوی خرید، طراحی سایت فروشگاهی یکی از نیازهای اصلی فروشندگان می باشد.
مشتریان همیشه به دنبال خریدی آسان، اقتصادی و به روز هستند. اگر صاحب یک فروشگاه یا یک تجارت بزرگ هستید، طراحی سایت فروشگاهی می تواند باعث رونق کسب و کار شما شود.
اهمیت طراحی وب سایت فروشگاهی به این دلیل مطرح می شود که بسیاری از کسب و کارها با طراحی وب سایت های ساده برای فعالیت خود نتوانسته اند نقش خود را در فضای اینترنت به عنوان فروشنده آنلاین ایفا کنند و اینجاست که طراحی وب سایت فروشگاهی راه حل مناسبی برای آنها خواهد بود.
قابلیت های پلتفرم های مورد استفاده برای طراحی وب سایت فروشگاهی به قدری زیاد است که می توانند از پس هر کسب و کاری با هر حجم و اندازه ای برآیند و با گسترش آن کسب و کار، کسب و کار فروشگاه اینترنتی شما نیز روز به روز رشد خواهد کرد.
با پیشرفت تکنولوژی و ارتقای سطح دانش الکترونیکی جوامع در سراسر جهان، بدیهی است که تمامی کسب و کارها نیازمند بستری برای ورود به دنیای الکترونیک و کسب تجربه در این فضا هستند.
طراحی یک وب سایت فروشگاهی حرفه ای و قدرتمند می تواند به تمامی کسب و کارها در هر اندازه ای در رسیدن به این هدف کمک کند.
مزایای طراحی سایت فروشگاهی چیست؟
قبل از طراحی سایت فروشگاهی باید ببینیم طراحی سایت فروشگاهی چه مزایایی دارد؟
طراحی سایت فروشگاهی مزایای زیادی دارد، اما عمده ترین مزیت هایی که شما را به طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود علاقه مند می کند شامل موارد زیر است:
هزینه راه اندازی کم
دسترسی 24 ساعته به مشتری
در سراسر کشور و یا حتی جهان فروخته می شود
دسترسی به اطلاعات مورد نیاز مشتریان برای تبلیغات
اعتبار بخشی کسب و کار
توانایی مدیریت مقادیر زیادی از محصولات
توانایی مدیریت و انجام کارها با سرعت بسیار بالا
نمایش تمامی محصولات فروشگاه در سایت
طراحی سایت فروشگاهی چه معایبی دارد؟
حال می خواهیم ببینیم طراحی سایت فروشگاهی چه معایبی دارد؟ از آنجایی که طراحی سایت فروشگاهی در کنار مزایایی که دارد دارای معایبی نیز می باشد، در صورت توجه بیشتر به طراحی وب سایت خود و استفاده از افراد متخصص در این زمینه با مشکلات کمتری مواجه خواهید شد. معایب مانند:
وب سایت در دسترس نیست
سرعت بارگذاری صفحه پایین و مراحل پرداخت
ویژگی های طراحی سایت چیست؟
یک مغازه پیدا کن.
تصاویر با کیفیت
استفاده از تصاویر باکیفیت برای محصولات و نمایش تمامی زوایای هر محصول در طراحی سایت فروشگاهی به مشتری در انتخاب درست کمک می کند.
اگر این تصاویر بتواند کیفیت محصول نمایش داده شده را تا حدی نشان دهد، رضایت مشتری بیشتری را جلب می کند.
سئو خوب
سئوی سایت یکی از مواردی است که هر فروشگاه اینترنتی حرفه ای باید پس از ایجاد وب سایت فروشگاهی از آن بهره ببرد تا بتواند در صفحات اول گوگل ظاهر شود و امتیاز بالاتری نسبت به رقبای خود کسب کند.
سئوی خوب و بهینه سازی موتورهای جستجو باعث می شود بازدیدکنندگان بیشتری به سایت شما وارد شوند و هرچه بازدید سایت شما بیشتر شود، نرخ تبدیل و نرخ فروش شما بالاتر خواهد بود.
به روز رسانی سایت
شما می توانید با به روز رسانی به موقع وب سایت فروشگاه خود از بسیاری از مشکلات احتمالی سایت جلوگیری کنید.
مسائلی مانند سرعت و امنیت سایت و رفع اشکال. همچنین با افزودن محصولات و محتوای جدید می توانید نیازهای فراوان مشتریان خود را برآورده کرده و تجربه کاربری بسیار خوبی برای کاربران ایجاد کنید.
بارگیری سریع محصولات
هنگام جستجوی محصول در سایت های فروشگاهی، هرچه زمان بارگذاری صفحه آن محصول کمتر باشد، رضایت مشتری بیشتر خواهد بود.
سرعت پایین بارگذاری صفحات محصول مشتریان را خسته، بی حوصله و بی انگیزه می کند و باعث می شود ظرف چند دقیقه اول فروشگاه شما را ترک کنند و به لینک های بعدی در صفحه اول گوگل بروند.
با ابزارهای آنالیز سرعت سایت می توانید این قابلیت را با جزئیات بیشتری بررسی و آنالیز کنید، بنابراین در صورت مواجه شدن با مشکلات احتمالی می توانید با کمک تیم پشتیبانی نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنید.
ریسپانسیو بودن سایت
هنگام طراحی وب سایت فروشگاهی، واکنش پذیری یا واکنش گرایی یکی از ویژگی های مثبت آن است.
اینکه سایت فروشگاه به راحتی بر روی دستگاه های هوشمند مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ، تلویزیون و … قابل مشاهده و استفاده است نشان از حرفه ای بودن این فروشگاه اینترنتی دارد.
نماد اعتماد الکترونیکی
یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی خوب وجود نماد اعتماد الکترونیکی است. با استفاده از این نماد، مشتریان به راحتی به وب سایت های فروشگاهی اعتماد خواهند کرد.
نمایش محصولات مرتبط و پیشنهادی
نمایش محصولات مرتبط و مشابه که خریداران ممکن است دوست داشته باشند یکی از ویژگی های طراحی وب سایت فروشگاهی است.
این محصولات را می توان در صفحه جزئیات محصول یا در سبد خرید نمایش داد و به خریداران کمک می کند تا محصولاتی را پیدا کنند که نیازهای آنها را برآورده می کند.
نکات مهم در مورد تصاویر در وب سایت های فروشگاهی
در سایتهای فروشگاهی، خریداران نمیتوانند محصولات را لمس، احساس یا امتحان کنند و همه اینها به آنچه آنلاین میبینند بستگی دارد.
بنابراین، ارائه تصاویر محصول که تمام جنبه های وب سایت فروشگاه را به وضوح نشان دهد، بسیار مهم است. در اینجا چند نکته مهم در مورد تصاویر سایت فروشگاهی وجود دارد که باید رعایت کنید:
استفاده از پس زمینه سفید: پس زمینه تصاویر محصول نباید حواس کاربران را پرت کند یا با خود محصول تضاد داشته باشد.
پس زمینه سفید بهترین انتخاب برای طراحی وب سایت فروشگاهی است زیرا باعث برجسته شدن محصول می شود و تقریباً با هر سبک یا طرح رنگی مطابقت دارد.
از تصاویر با کیفیت بالا و وضوح بالا استفاده کنید: تصاویر با کیفیت بالا توجه خریداران را به خود جلب می کند و به آنها نشان می دهد که دقیقاً چه ویژگی هایی را می خرند که محصول مورد نیاز خود را خریداری می کنند.
استفاده از تصاویر با وضوح بالا در طراحی سایت فروشگاهی این امکان را به خریداران می دهد که بزرگنمایی کنند و محصول را با جزئیات مشاهده کنند.
از تصاویر مختلف استفاده کنید: سعی کنید یک محصول را از زوایای مختلف نشان دهید و از نمای نزدیک استفاده کنید تا مشتری دید کامل تری از محصول داشته باشد.
یک نمای 360 درجه برای اینکه مشتریان بتوانند محصول را جابجا کنند، راه خوبی برای ارائه تجربه ای نزدیک به ورود فیزیکی به فروشگاه و تعامل با یک محصول است.
استفاده از ویدئو: ویدئوها این قابلیت را دارند که در مدت زمان کوتاهی اطلاعات زیادی را منتقل کنند. در صورت امکان از یک ویدیو برای نشان دادن محصول در حال استفاده استفاده کنید.
نکات مهم در مورد طراحی سبد خرید
هدف اصلی سبد خرید راهنمایی خریداران برای پرداخت است. در اینجا چند نکته برای طراحی سبد خرید وجود دارد که خریداران را به خرید بیشتر تشویق می کند:
استفاده از دکمه راست CTA: اولین اقدام در صفحه سبد خرید باید دکمه پرداخت باشد.
از رنگ های روشن و زبان ساده برای دکمه CTA در طراحی وب سایت فروشگاه خود استفاده کنید تا دکمه پرداخت را قابل مشاهده، ساده و آسان کنید.
ادک ارائه کنید
ذخیره آن برای ابعاد یا تغییر جزئیات مانند اندازه، رنگ یا کمیت باید آسان باشد.
اجتناب از هزینه ها و مالیات های غیرمنتظره حمل و نقل: هزینه های حمل و نقل غیرمنتظره یکی از دلایل اصلی ترک سبد خرید توسط خریداران است.
گزینه های حمل و نقل و مالیات از پیش تعیین شده با محاسبات دقیق هزینه و تاریخ های تحویل تخمینی.
نکات مهم در مورد طراحی صفحه پرداخت
طراحی یک وب سایت فروشگاهی شیک و به روز به تنهایی موفقیت آن کسب و کار را تعیین نمی کند و لزوما UX عالی ارائه نمی دهد. موفقیت تجارت الکترونیک تنها با تعداد خریدهای انجام شده سنجیده می شود.
در اینجا چند راه برای ایجاد یک صفحه پرداخت با طراحی خوب وجود دارد که به یک تبدیل موفق کمک می کند:
گزینه های پرداخت مختلف را ارائه دهید: خریداران مختلف ترجیحات متفاوتی در پرداخت دارند. تا حد امکان گزینه های پرداخت را (بسته به مخاطب هدف) در طراحی وب سایت فروشگاه ارائه دهید تا پایگاه مشتریان را گسترش داده و خریدار را برای تکمیل سفارش خود راحت تر کنید.
صفحه پرداخت را ساده نگه دارید: مراحل و تعداد فیلدها را برای تکمیل خرید به حداقل برسانید. استفاده از آدرس حمل و نقل به عنوان آدرس صورتحساب پیشفرض، راه خوبی برای به حداقل رساندن تعداد فیلدها است.
در حالت ایدهآل، هنگام طراحی یک وبسایت فروشگاهی، یک تسویه حساب تک صفحهای طراحی کنید که خریداران بتوانند سبد خرید خود را مشاهده کنند و اطلاعات حمل و نقل و پرداخت را وارد کنند.
اختیاری کردن ثبت نام: وادار کردن خریداران به ایجاد حساب کاربری قبل از انجام اولین خرید، خریداران را دور می کند. به آنها این امکان را بدهید که پس از تکمیل خرید، ثبت نام کنند و هنگامی که درخواست ثبت نام کردند، مزایای ثبت نام را برجسته کنید.
مزایا شامل پرداخت سریع تر با استفاده از اطلاعات شخصی مانند آدرس حمل و نقل ذخیره شده یا اطلاعات پرداخت و دسترسی به پیشنهادات انحصاری است که فقط برای اعضای ثبت نام شده در دسترس است.
کاربران را در مسیر نگه دارید: هنگام استفاده از تسویه حساب چند صفحه ای، یک نوار پیشرفت اضافه کنید که نشان می دهد چند مرحله برای تکمیل خرید باقی مانده است.
این امر هرگونه ابهام را برطرف می کند و به خریداران اطمینان می دهد که در مسیر درست قرار دارند. پس از تکمیل خرید خود، تایید سفارش و وضعیت سفارش خود را با پیگیری تحویل مشاهده کنید.
ارائه پشتیبانی: در طول فرآیند تسویه حساب، چت زنده یا یک شماره تماس را وارد کنید تا وقتی خریداران سؤالی دارند، به جای اینکه مجبور باشند سایت را ترک کنند و به جای دیگری بروند، بتوانند به سرعت پاسخ را دریافت کنند.
یک فروشگاه اینترنتی موفق چه ویژگی هایی دارد؟
برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق، تنها ایجاد یک وب سایت فروشگاهی کافی نیست، بلکه فروشگاه اینترنتی باید دارای ویژگی هایی باشد که آن را از سایر فروشگاه های اینترنتی متمایز کند تا به موفقیت دست یابد.
نکاتی که در طراحی سایت فروشگاهی باید در نظر گرفته شود و ویژگی های یک سایت فروشگاهی موفق شامل موارد زیر است:
طبقه بندی صحیح محصول
جستجوی محصول پیشرفته
قابلیت فیلتر کردن محصولات
نمایش سریع محصولات
از تصاویر با کیفیت استفاده کنید
ارائه پیشنهادات ویژه
طراحی سایت ریسپانسیو
پشتیبانی خوب از مشتری
جمع آوری نظرات کاربران
سئو خوب
پرداخت آنلاین امن و آسان
امکان پرداخت در محل
با استفاده از این محصول
ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی موفق
توسعه وب سایت قیمت فروشگاه
مطمئناً هر شخص یا شرکتی که در زمینه ساخت وب سایت فروشگاهی فعالیت می کند معیارهایی برای قیمت گذاری وب سایت دارد که این معیارها نیز به موضوع سایت، سلیقه و بودجه کارفرما بستگی دارد.
به طور کلی محاسبه هزینه تقریبی طراحی سایت و داشتن نقشه راه و استراتژی مشخص می تواند نقش موثری در دستیابی به موفقیت داشته باشد.
در اینجا مواردی وجود دارد که برای درک درست برآورد هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی باید برای طراحی سایت فروشگاهی پرداخت کنید.
مواردی که در پرداخت هزینه ها در پروژه طراحی سایت فروشگاهی لحاظ شده است:
نام دامنه را انتخاب کنید
انتخاب میزبان مناسب
گواهی امنیت سایت
قالب مناسب را انتخاب کنید
کد نویسی سایت
محصولات را به فروشگاه اضافه کنید
سایت پشتیبانی
بازاریابی و تبلیغات
زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت فروشگاهی چیست؟
برای طراحی سایت فروشگاهی قدرتمند باید از زبان های برنامه نویسی خاصی استفاده کرد تا بتوان اجزای یک سایت حرفه ای را از روی آن پیاده سازی کرد.
قبل از انتخاب زبان برنامه نویسی برای سایت فروشگاهی خود ابتدا باید بدانید که زبان برنامه نویسی طراحی سایت فروشگاهی چیست؟
انتخاب زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت فروشگاهی به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از این عوامل نوع پلتفرم انتخاب شده برای کار است. زبان های برنامه نویسی زیادی برای طراحی وب سایت ها وجود دارد
کار نمی کند و صاحبان کسب و کار مجبور می شوند پس از مدتی وردپرس را ترک کنند و یک پلتفرم قدرتمند را برای توسعه کسب و کار خود انتخاب کنند که در این صورت باید دوباره هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی خود را پرداخت کنند و از طرف دیگر این کار را انجام خواهد داد.
زمان زیادی را صرف کنید برای جلوگیری از هزینه های اضافی، می توانید از پلتفرم های قدرتمندی مانند NapCommerce که محصول شرکت مایکروسافت است، برای طراحی وب سایت فروشگاهی استفاده کنید تا با ویژگی های منحصر به فرد آن فروشگاهی کامل و بی نقص برای کسب و کار خود داشته باشید.
مراحل بعد از ساخت وب سایت فروشگاهی چیست؟
بعد از راه اندازی فروشگاه باید ببینیم بعد از طراحی وب سایت فروشگاه چه اقداماتی انجام می شود؟ و چه کاری باید انجام دهید تا کاربران بیشتری از سایت شما بازدید کنند؟
چندین مرحله وجود دارد که به شما کمک می کند پس از ایجاد یک وب سایت فروشگاهی، یک فروشگاه آنلاین موفق داشته باشید. از مهمترین مراحل بعد از طراحی سایت فروشگاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سئو سایت
رعایت قوانین و اصول سئو به بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجوگر گوگل کمک می کند و در رتبه بندی سایت شما بسیار موثر است.
امنیت سایت
یکی از مراحل اصلی پس از ایجاد وب سایت برای فروشگاه، افزایش امنیت سایت است. این بسیار مهم است زیرا وب سایت های زیادی در سراسر جهان هر روز مورد حمله هکرها قرار می گیرند.
ایجاد محتوای مناسب
ایجاد محتوای با کیفیت و مناسب برای کسب و کار شما یکی از موارد مهمی است که پس از طراحی وب سایت فروشگاهی باید به آن توجه کنید.
برای این کار باید برای کیبوردهایی که در حوزه فعالیت شما هستند و مورد توجه کاربران هستند محتوای مرتبط و ارزشمندی تهیه کنید.
البته موتورهای جستجوی گوگل همیشه محتوایی را که علاوه بر کلمات کلیدی، محتوای باکیفیت و جامعی ارائه می دهد، رتبه بندی می کنند.
بهبود سرعت سایت
سرعت وب سایت یکی از مولفه هایی است که در رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو بسیار مهم است.
بنابراین استفاده از ابزارهای تحلیل سرعت پس از طراحی وب سایت فروشگاهی ضروری است.
تبلیغات برای سایت
خلاقیت و نوآوری در تبلیغات پس از طراحی وب سایت فروشگاهی می تواند کاربران بیشتری را به سمت وب سایت و محصولات شما جذب کند و در صورت برنامه ریزی صحیح رشد چشمگیری در توسعه و رونق کسب و کار شما داشته باشد.
تجزیه و تحلیل بازدید از مشتریان
تجزیه و تحلیل مشتری فرآیندی است که در آن داده های جمع آوری شده از بخش های مختلف سایت های فروشگاهی تفسیر، تجزیه و تحلیل و ارزیابی می شوند.
تجزیه و تحلیل این داده ها منجر به تصمیم درست برای ادامه فرآیند بازاریابی و همچنین شناسایی نیازها، الگوهای رفتاری و شکاف های سازمانی فروشگاه اینترنتی شما می شود.
گزارش های مدیریتی را دریافت کرده و با استفاده از هوش تجاری آن ها را تجزیه و تحلیل کنید
هوش تجاری در سایتهای فروشگاهی در واقع اطلاعات و دادههای مناسب را برای تصمیمگیری صحیح و کلیدی در یک لحظه در اختیار مدیران قرار میدهد.
داشبوردها این داده ها را در قالب نمودارها و جداول برای مدیران نمایش می دهند تا در هر شرایط و در هر محیطی بتوانند تصمیمات درستی برای ادامه کسب و کار خود بگیرند و اطلاعات مورد نیاز خود را در کمترین زمان داشته باشند.
تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با سایر سایت ها چیست؟
معمولا امکاناتی که در طراحی سایت فروشگاهی وجود دارد در سایت های دیگر قابل مشاهده نیست زیرا هر سایتی برای هدف خاصی طراحی شده است و نوع سایت بسته به نوع کسب و کار، حجم داده ها و استراتژی ها مشخص می شود.
همچنین به زبان برنامه نویسی خاص خود نیاز دارد. برای طراحی سایت های فروشگاهی از پلتفرم هایی استفاده می شود که می تواند شامل تعداد زیادی محصول باشد و فرآیندهای مختلف از جمله فرآیند پرداخت را به خوبی انجام دهد.
طراحی سایت فروشگاهی با تعداد صفحات زیاد و امکانات متنوع با سایت هایی که فقط برای نمایندگی یک کسب و کار یا سایت های سازمانی و شرکتی و … هستند تفاوت زیادی دارد.
تفاوت طراحی سایت فروشگاهی محمد جانبلاغی با سایر شرکت های طراحی سایت چیست؟
بسیاری از سایت های فروشگاهی پس از راه اندازی و راه اندازی کسب و کار خود، سایت خود را رها کرده و پس از مدتی به دلایل مختلف از کار می افتند.
این مشکل منجر به از دست رفتن هزینه ها، زمان و از دست دادن انگیزه مدیران کسب و کار برای ادامه مسیر می شود. بدون شک مدیریت و ساخت وب سایت فروشگاهی تخصصی است که برای نتیجه مطلوب و پیشرفت کسب و کار باید به یک متخصص سپرده شود.
محمد جانبلاغی یک شرکت نرم افزاری هوشمند با سابقه ای درخشان و موفق در طراحی وب سایت فروشگاهی با رویکردی نوین در خدمت کسب و کارهای آنلاین است تا فروشندگان اینترنتی و صاحبان مشاغل از هر گونه نگرانی در مورد طراحی، راه اندازی و نگهداری وب سایت فروشگاهی خود رها شوند. ای رقابت الکترونیک، رقبای خود را از سر راه خود بردارید و در مسیر موفقیت قدم بردارید.
تعهد اصلی تیم محمد جانبلاغی پشتیبانی از فروشگاه شما تا رفع تمامی نیازها و نگرانی های شما می باشد.
همچنین تیم مجرب دیجیتال مارکتینگ محمد جانبلاغی به شما کمک می کند تا راه های تبلیغاتی برای کسب و کار خود بیابید و به صورت حرفه ای برای افزایش بازدید و فروش سایت فروشگاه خود کار کنید.
برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود به صورت کاملا رایگان می توانید از مشاوره کارشناسان مجرب محمد جانبلاغی برای طراحی سایت فروشگاهی استفاده کنید.
سایت برتر طراحی سایت و آموزش سئو : janbalaghi.com