چگونه با دیجیتال مارکتینگ یک مکان تجاری اجاره کنیم؟


هیچ کسب و کاری به اندازه کافی آفلاین وجود ندارد که به صورت آنلاین منطقی نباشد. این چیزی است که گفته شد آدریان سگویا در کلاس هایش… و درست می گفت پسر! داستانی که اکنون می خواهم برای شما تعریف کنم یک داستان واقعی است که می خواهم آن را با شما به اشتراک بگذارم زیرا من یکی از افرادی هستم که فکر می کنم اشتراک گذاری در حال رشد است.

نقطه شروع: یک محل تجاری که 7 سال اجاره نشده بود

در ناحیه لانوس، در استان بوئنوس آیرس، یک مکان تجاری چند متر مربعی وجود داشت که تنها یک مشکل داشت: بسیاری از مشاوران املاک و بدون اجاره واقعی. این فضای تجاری نزدیک به 7 سال است که غیرقابل اجاره است.

این مکان متعلق به انریکه رائول رولدانکه نه چیزی بیشتر و نه کمتر از پدربزرگم است، کسی که همیشه برای من مرجع بوده است، زیرا با هفتاد سال عمر خود تصمیم به ایجاد یک صفحه وب در Wix با هدف اجاره یا قرار دادن محل گرفته است. برای فروش و می توانید از طریق این لینک بازدید کنید.

پدربزرگم با من تماس گرفت تا بتوانم به او کمک کنم و چگونه می خواهم نه بگویم؟ ممکن است مطلقاً وقت نداشته باشید اما همیشه باید برای عزیزانتان وقت بگذارید. به همین دلیل من شروع به کار کردم و شروع به بهبود کمی وب در زمان و منابع موجود کردم. و این مهم است که به خاطر داشته باشید، زیرا مواقعی وجود دارد که مردم می خواهند مگس ها را با شلیک توپ بکشند و گاهی اوقات ساده ترین راه حل بهینه ترین راه حل می شود. به همین دلیل می خواهم به شما بگویم که چگونه این کار را انجام دادیم:

اولین چیز: صفحه فرود یا صفحه فرود را بهینه کنید

وب سایت مقصد باید اطلاعات تماس را در اولین اسکرول در اختیار کاربر قرار دهد.

ما صفحه ای را پیدا می کنیم که برای SEM بهینه نشده است، بنابراین اگر چیزی که به دنبال آن هستید قرار است برای چیزی با شما تماس گرفته شود، اولین کاری که باید انجام دهید این است که صفحه فرود را بهینه کنید. در صورت تمایل کاربر به راحتی با شما تماس بگیرد. اگر صفحه ساده ای است، احتمالاً نسبت عملکرد خوبی دارید. باید در نظر داشته باشید که زمان بارگذاری یک عامل بسیار مرتبط است. و اخیراً یک پست بسیار جالب در مورد استفاده از صفحات تسریع شده (صفحات AMP) در کمپین های Adwords خواندم که فکر می کنم ایده فوق العاده ای است.

اگر از وب بازدید کرده باشید، می توانید تأیید کنید که وب چیز خاصی ندارد. به سادگی کاری که من انجام داده ام این است که کار را برای شخصی که علاقه مند به خرید یا اجاره یک فضای تجاری است آسان کنم. بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که جزئیات تماس ضروری در اولین اسکرول وجود دارد..<

نکته دوم: تعریف کنید که چگونه می خواهید ترافیک ایجاد کنید

نتایج کمپین ها بسیار عالی بود، اساساً به این دلیل که کمپین ها بسیار تقسیم بندی شده بودند.

در این مورد، تشخیص آن آسان بود. ما کمپین های SEM را راه اندازی می کنیم. به همین دلیل، ما شروع به ایجاد دو نوع کمپین کردیم، یکی با تمرکز بر فروش اماکن تجاری و دیگری متمرکز بر اجاره. در اینجا باید همیشه توصیه کنم که کلمات کلیدی برای هر یک از کمپین ها و گروه های تبلیغاتی متفاوت باشد، زیرا در غیر این صورت با خودتان رقابت خواهید کرد.

مورد سوم: کلمات کلیدی را تعریف کنید

من توصیه می کنم از کلمات کلیدی تطابق دقیق یا اصلاح کننده تطابق گسترده استفاده کنید زیرا در غیر این صورت می توانید به سرعت بودجه خود را کاهش دهید.

برای بررسی کلمات کلیدی باید تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید. در مورد نوع تطابق انتخاب شده برای کلمات کلیدی بسیار مراقب باشید، زیرا اگر گیر کرده باشید می توانید کل بودجه روزانه خود را با ترافیکی که واقعاً به شما مرتبط نیست مصرف کنید.در مورد من توصیه می‌کنم برای جلوگیری از ترس‌های احتمالی، با تطابق دقیق یا اصلاح‌کننده تطابق گسترده شروع کنید. در اینجا می توانید انواع مختلف همخوانی را بررسی کنید.

چهارم: کمپین ها و تبلیغات جذاب خود را بخش بندی کنید

در این مورد، یک مکان تجاری در منطقه لانوس بود. بنابراین من لانوس و همچنین محلاتی را که نسبتاً نزدیک بودند انتخاب کردم. تقسیم بندی بسیار مرتبط است زیرا اگر این کار را انجام ندهید در معرض خطر هدر دادن بودجه خود قرار خواهید گرفت.

به همین ترتیب، شما باید ایجاد تبلیغات جذاب را در نظر بگیرید، زیرا CTR کمپین های شما و به همراه آن امتیاز کیفیت شما را بهبود می بخشد.

برای تبلیغات متنی که کاربر را به کلیک کردن دعوت می کند بسیار مهم است. یکی از عوامل امتیاز کیفیت، CTR تبلیغات است، بنابراین تبلیغات چشمگیرتر CTR بهتری خواهند داشت و در نتیجه امتیاز کیفیت را بهبود می بخشند.

پنجم: بهینه سازی کمپین ها

به بهینه سازی کمپین ها ادامه دهید و یک لیست سیاه از کلمات کلیدی ایجاد کنید که در حال لغزش هستند. مهم است که هر روز چند دقیقه وقت بگذارید تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد و کلمات کلیدی را که برای شما مفید نیستند در لیست سیاه قرار دهید و CPC را روی کلمات کلیدی که برای شما جذاب هستند تنظیم کنید.

ششم: صبر کن

مضطرب نباش ما در دنیای تست A/B، تست MVT و تست تست زندگی می کنیم. بهترین کار این است که تلاش کنید، اما همچنین باید صبور باشید، به خصوص اگر با حجم های متوسط ​​کار می کنید. در این مورد، اماکن تجاری پس از فعال بودن کمپین ها به مدت 3 هفته، موفق به اجاره شدند.

هفتم: فرصت طلب باشید

هزینه کمپین 81 یورو بود، اما برای داشتن یک کارت 75 یورویی Adwords (آنهایی که معمولاً در مجلات هواپیما توزیع می شوند). در نتیجه، هزینه کمپین 6 یورو بود، که یک بار دیگر پتانسیل باورنکردنی دیجیتال مارکتینگ و اینکه چگونه می‌تواند افراد را (و به چه راحتی) به هم متصل کند، نشان می‌دهد.

امیدوارم از مطلب خوشتون اومده باشه اگه براتون مفید بوده نظر بدید و اگه براتون جالب بود از اشتراک گذاریش دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید