چگونه برای کلمات کلیدی دم بلند رتبه بندی کنیم


اگر می خواهید در دنیای تجارت آنلاین کسب و کار کنید و موفق شوید، باید برخی از عناصر را بدانید. درک و استفاده از این عناصر برای موفقیت در کسب و کار آنلاین شما بسیار مهم است. بهینه سازی کلمات کلیدی یکی از این عناصر است. این به معنای وارد کردن کلمات و عبارات به موتورهای جستجو برای یافتن داده ها، خدمات یا کالاها است. همچنین از دو نوع کلیدواژه کوتاه و دم بلند تشکیل شده است. حتماً در جایی با مفهوم کلمات کلیدی دم کوتاه برخورد کرده اید، زیرا این واژه محبوب تر است، اما بیایید در مقاله ما بررسی کنیم که کلمات کلیدی دم بلند چیست و چگونه برای آنها رتبه بندی کنیم.

کلمات کلیدی دم بلند چیست؟

شما یک وب سایت دارید، بازدیدکنندگان خواهید داشت و این بازدیدکنندگان از عبارات کلیدی برای جستجوی یک سرویس یا کالای خاص استفاده می کنند. استفاده از کلمات کلیدی مناسب می تواند یک تغییر بزرگ بازی باشد. این کلمات کلیدی برای کسب و کار شما بسیار مفید هستند زیرا ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهند. به عنوان مثال، «کیف‌ها» می‌توانند مفید باشند، اگر محتوایی در مورد آن‌ها داشته باشید، اما آن‌قدر عمومی هستند که نمی‌توانند ترافیک مخاطبان ایده‌آل شما را جذب کنند. در این مرحله کلمات کلیدی دم بلند وارد می شوند.

کلمات کلیدی طولانی شامل حداقل سه یا بیشتر از عبارات کلیدی عمومی هستند و عبارات خاص تری هستند. “کیف” یک کلمه کلیدی عمومی است و می تواند به عنوان مثالی از یک کلمه کلیدی دم بلند استفاده شود، مانند “کیف برای یک سفر کاری”. کسانی که به دنبال کیف برای یک سفر کاری هستند، اگر آنها را در وب سایت خود داشته باشید، این محصولات را پیدا خواهند کرد. استفاده از کلمات دم دراز باعث جذب بازدیدکنندگان واجد شرایط بیشتر می شود.

چرا کلمات کلیدی دم بلند برای وب سایت من مهم هستند؟

هنگام مطالعه، ممکن است از خود بپرسید که آیا کلمات کلیدی دم بلند ضروری هستند یا خیر. خوب. جواب بله است!” در واقع، گنجاندن عبارات کلیدی طولانی در استراتژی سئوی شما می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد و به دلایل مختلفی ضروری است. اجازه بدید ببینم.

ترافیک هدفمند

اول چیزهای مهم. برای یک وب سایت موفق، به ترافیک نیاز دارید و داشتن نوع ترافیک مناسب بسیار مهم است. شما فقط به هیچ بازدیدکننده ای نیاز ندارید. شما نیاز به یک مخاطب هدف دارید که به خدمات یا کالاهای کسب و کار آنلاین شما علاقه مند است. بنابراین، همانطور که در بالا اشاره کردیم، کلمات کلیدی دم بلند می توانند نیازهای خاص مشتری یا مخاطب شما را محدود کرده و آنها را جذب کنند. این مشتریان بیشتر به خدمات یا کالاهایی که در وب سایت خود ارائه می دهید علاقه مند هستند و این باعث افزایش شانس تبدیل می شود.

مقرون به صرفه

هنگامی که یک وب سایت دارید، ممکن است به بازاریابی طولانی مدت نیاز داشته باشید. استفاده از کلمات کلیدی طولانی برای هدایت ترافیک هدفمند به یک وب سایت، تاکید رویکرد بازاریابی کلمه کلیدی طولانی است. برای مثال، ممکن است بخواهید کمپین های تبلیغاتی پولی داشته باشید، و به دلیل حجم جستجوی کمتر آنها نسبت به کلیدواژه های کوتاه مدت، قیمت کلمات کلیدی دم بلند اغلب در آن کمپین های تبلیغاتی پولی کم هزینه تر است. شما می توانید عبارات خاص را هدف قرار دهید و تبلیغاتی ایجاد کنید که مخاطب هدف خود را جذب کند. این یک استراتژی بسیار مفید برای شرکت های کوچک با بودجه تبلیغاتی محدود است. علاوه بر این، با این کار می توانید نرخ کلیک و تبدیل خود را بهبود ببخشید.

مزیت رقابت

شما در بازار آنلاین بسیار رقابتی امروزی با همه افراد در حوزه کسب و کار خود رقابت خواهید کرد. بنابراین، استفاده از کلمات کلیدی طولانی یکی از بهترین استراتژی ها برای شما خواهد بود و می تواند به شما برتری نسبت به رقبای خود بدهد. کلمات کلیدی دم بلند نسبت به کلمات کلیدی دم کوتاه رقابتی کمتری دارند. این بدان معنی است که می توانید آنها را به راحتی در صفحات نتایج موتور جستجو پیدا کنید. اگر می خواهید دید خود را در این صفحات نتایج موتور جستجو افزایش دهید، می توانید از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید و ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید. همچنین، استفاده از کلمات کلیدی مناسب، شما را در جایگاه خود معتبر می کند و شما را از رقبای خود متمایز می کند. با ایجاد مداوم محتوای با کیفیت بالا در اطراف عبارات خاص خود، می توانید تخصص خود را نشان دهید و با مخاطبان هدف خود اعتماد ایجاد کنید.

نرخ مکالمه بالا

این کلمات معمولاً تخصصی تر هستند و نیازهای مشتری شما را هدف قرار می دهند. به لطف آن، آنها تمایل به نرخ تبدیل بالاتری دارند. برخلاف کلمات کلیدی عمومی، کلمات کلیدی دم بلند جزئیات بیشتری را در مورد آنچه بازدیدکننده جستجو می کند ارائه می دهد. این به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا محتوا و پیام‌های خود را طوری تنظیم کنند که نیازهای خاص بازدیدکنندگان را بهتر برآورده کنند. استفاده و یافتن کلمات کلیدی طولانی، جستجوگر را در روند فروش بیشتر می کند و احتمال اقدام را بیشتر می کند.

از ایجاد یک کلمه کلیدی طولانی نترسید

اگر مبتدی هستید، تولید یک کلمه کلیدی طولانی ممکن است فرآیند پیچیده ای به نظر برسد. خوب، آنقدرها هم سخت نیست! راهبردهایی برای یافتن کلمات کلیدی طولانی و تولید آنها وجود دارد که می تواند این فرآیند را بسیار قابل مدیریت کند. بیایید بررسی کنیم!

ویژگی تکمیل خودکار گوگل

این استراتژی ساده ترین است. برای یافتن و تولید کلمات کلیدی طولانی، می‌توانید به سادگی کلمه کلیدی خود را در کادر جستجوی گوگل یادداشت کنید و کلمات کلیدی دم بلندی را که افراد جستجو می‌کنند، مشاهده خواهید کرد. اینها پیشنهاداتی است که گوگل از داده هایی که افراد جستجو می کنند ارائه می دهد. آنها را می توان برای شناسایی کلمات کلیدی طولانی که در بین بازدیدکنندگان هدف شما مرتبط و محبوب هستند استفاده کرد. در مورد کلمات کلیدی که برای شروع جستجو استفاده می کنید به دقت فکر کنید. آنها باید بسیار مرتبط با صنعت یا حوزه تجاری شما باشند.

ابزار کلمات کلیدی

مانند سایر بخش ها، فناوری با ما است! ابزارهای کلیدواژه دم بلندی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و آنلاین پیدا کنید. این ابزارهای SEO از الگوریتم های پیشرفته و تجزیه و تحلیل داده ها برای ارائه لیستی از عبارات کلیدی طولانی استفاده می کنند. به عنوان مثال Google Keyword Planner که پرکاربردترین ابزار است و Ubersuggest یا Ahrefs از جمله ابزارهایی هستند که می توانید استفاده کنید. فراموش نکنید که ابزارهای رایگان سئو را نیز بررسی کنید!

بررسی و تجزیه و تحلیل رقبا

این یکی آسان است. شما به سادگی به وب سایت رقیب خود می روید و کلمات کلیدی که آنها استفاده می کنند را بررسی می کنید. می‌توانید از ابزارهای مختلفی مانند SEMrush یا Ahrefs برای بررسی کلمات کلیدی که رقبای شما برای رتبه‌بندی بالا در موتورهای جستجو استفاده می‌کنند، استفاده کنید. با تجزیه و تحلیل محتوای وب سایت آنها، می توانید ایده ای برای تولید کلمات کلیدی طولانی داشته باشید. به یاد داشته باشید، شما نباید کلمات کلیدی یا محتوای رقیب خود را مستقیماً کپی کنید. شما می توانید از این اطلاعات برای ایجاد محتوای منحصر به فرد برای مخاطبان خود استفاده کنید. همچنین می توانید از ابزار Dopinger’s Keyword Rank Checker و Competitor Analysis برای بررسی رایگان رقبای خود استفاده کنید!

تبریک میگم پس از این سه مرحله، فهرستی از کلمات کلیدی دم بلند را دارید! شما هنوز تمام نشده اید! اکنون، باید تحقیقات کلیدواژه دم بلند را محدود کنید تا مشخص کنید کدامیک ارزش هدف گذاری دارند. این را می توان با تجزیه و تحلیل حجم جستجو و سطح رقابت هر کلمه کلیدی انجام داد. برای این کار می توانید از ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید. بهتر است سعی کنید کلمات کلیدی با حجم تحقیق بیشتر و رقابتی کمتر داشته باشید. ابزارهایی مانند Ahrefs و Moz می توانند در تعیین سطح رقابت برای هر کلمه کلیدی مفید باشند. به یاد داشته باشید، هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی که به تجارت شما مرتبط نیستند، ترافیک وب سایت شما و نرخ تبدیل ضعیف را کاهش می دهد. بهتر است بر روی کلمات کلیدی طولانی تمرکز کنید که دقیقاً نشان دهنده محصولات یا خدمات وب سایت شما هستند.

SEO Long-Tail Words: Long-Tail Keyword Optimization

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، داشتن محتوایی که به جایگاه شما مرتبط باشد ضروری است. هنگامی که کلمات کلیدی دم بلندی را که می خواهید هدف قرار دهید شناسایی کردید، می توانید محتوای خود را برای رتبه بندی آنها در نتایج موتورهای جستجو بهینه کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند محتوای خود را برای کلمات کلیدی طولانی بهینه کنید.

کلمات کلیدی را در عنوان قرار دهید

عنوان محتوا یکی از عناصر اصلی است که موضوع اصلی محتوا را منعکس می کند. همچنین مهم ترین مؤلفه برای موتورهای جستجو برای تعیین ارتباط محتوای شما است. با گنجاندن کلمه کلیدی دم بلند در عنوان، به موتورهای جستجو کمک می کنید تا محتوای شما را درک کنند و شانس خود را برای رتبه بندی آنها افزایش دهید.

یک پاراگراف اول با کلمه کلیدی داشته باشید

پاراگراف اول یکی از بخش های مهم محتوای شماست زیرا اولین جایی است که مخاطبان شما می بینند. گنجاندن کلمات کلیدی طولانی در پاراگراف اول به طور قابل توجهی بر رتبه سئو شما تأثیر می گذارد. با این کار می توانید رتبه محتوای بالاتری در صفحات نتایج موتورهای جستجو داشته باشید. به خاطر داشته باشید که برای دستکاری در رتبه بندی موتورهای جستجو از قرار دادن کلمات کلیدی بیش از حد در محتوای خود اجتناب کنید. این به رتبه بندی سئو شما آسیب می زند زیرا موتورهای جستجو می توانند محتوای با کیفیت طبیعی و خوانا را به جای محتوای پر از کلمات کلیدی در اولویت قرار دهند.

سرفصل ها و زیرعنوان ها با کلمات کلیدی

این شامل همان منطقی است که کلمات کلیدی در عنوان دارند. عبارات کلیدی دم بلند را در عناوین و زیرعنوان ها بگنجانید تا محتوای خود را تجزیه کنید و خواندن آن را آسان تر کنید. همچنین می توانید به موتورهای جستجو پیام دهید که محتوای شما با کلمات کلیدی مرتبط است.

کلمات کلیدی در سرتاسر محتوا داشته باشید

موتورهای جستجو از الگوریتم هایی برای تعیین ارتباط و کیفیت یک صفحه وب بر اساس محتوای آن استفاده می کنند. محل قرارگیری کلمات کلیدی یکی از عوامل کلیدی است که آنها در نظر می گیرند. بنابراین، بدون زیاده روی، استفاده از کلمه کلیدی دم دراز در سرتاسر محتوای خود ممکن است به موتورهای جستجو کمک کند تا بفهمند محتوای شما چیست. اگر محتوای خود را با کلمات کلیدی بیش از حد پر کنید، به سئوی سایت خود آسیب می رسانید و آن را اسپم می کنید. بر ایجاد محتوای باکیفیت که طبیعی به نظر می رسد و کلمات کلیدی شما را در بر می گیرد تمرکز کنید.

جایگزین های مختلفی برای کلمه کلیدی داشته باشید

مترادف ها یا جایگزین های مختلف برای کلمات کلیدی ممکن است به شما کمک کنند ارتباط محتوای خود را با طیف گسترده تری از عبارت های جستجو افزایش دهید.

به یاد داشته باشید، هدف شما ایجاد محتوای واجد شرایط و مرتبط با کلمات کلیدی است. شما می توانید این نکات را به کار ببرید و محتوای خود را برای عبارات کلیدی طولانی بهینه کنید. با دنبال کردن این مراحل، ممکن است شانس خود را برای رتبه بندی کلمات کلیدی طولانی در نتایج موتورهای جستجو افزایش دهید.

نتیجه گیری از نحوه رتبه بندی برای کلمات کلیدی دم بلند

جذب ترافیک به وب سایت شما این سوال را آشکار می کند که چگونه برای کلمات کلیدی طولانی رتبه بندی کنید. با دنبال کردن مراحل این مقاله، می توانید ترافیک را از یک مخاطب خاص هدایت کنید و در محتوای خاص خود به یک مرجع تبدیل شوید. علاوه بر این، می‌توانید محتوای بهینه‌سازی شده را با کلمات کلیدی بلند بنویسید که منجر به رتبه‌بندی بالا در موتورهای جستجو می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *