کاهش استقبال مصرف کنندگان از معاملات؛ پاییز اولیه رقیب پر سر و صدا توییتر!


نکات جدید خبری کاهش پذیرش کاربران از تراکنش ها و. بر خلاف روال چند روز پیش، رقیب سرسخت توییتر به طرز عجیبی سقوط می کند.

با استناد به آمار ارائه شده توسط دو شرکت داده های دیجیتال و تجزیه و تحلیل Sensor Tower و Similar Web، کاهش پذیرش کاربران از تراکنش ها واضح است که قاتل توییتر اکنون از کار افتاده است. با این حال، همه ما می دانیم که شبکه اجتماعی جدید متا زیرمجموعه اینستاگرام است و به گفته کارشناسان، اگر از هر 4 کاربر اینستاگرام یک نفر در Trades فعال باشد، برای بقا و رشد این شبکه اجتماعی متن محور کافی است.

بیشتر بخوانید: مهاجرت کارمندان توییتر به Trades. شورش علیه رئیس جنجالی!

کاهش پذیرش کاربران از تراکنش ها

شبکه اجتماعی متنی Trades هفته گذشته راه اندازی شد و در عرض 5 روز 100 میلیون نفر به آن پیوستند. با این حال، آمار Sensor Tower و شرکت های وب مشابه نشان می دهد که این پلتفرم با کاهش نرخ رشد و تعامل کاربران مواجه است.

داده‌های Sensor Tower نشان می‌دهد که از زمان راه‌اندازی Trades در پنجشنبه گذشته، کاهش قابل توجهی در تعامل کاربر وجود دارد. تعداد کاربران فعال روزانه این پلتفرم در روزهای سه شنبه و چهارشنبه حدود 20 درصد کمتر از شنبه ها و زمانی است که هر کاربر شبکه اجتماعی صرف شده، از 20 دقیقه به 10 دقیقه، کاهش 50٪.

آمارهای شرکت داده های دیجیتال و تجزیه و تحلیل Similar Web نیز روندهای مشابه را تایید می کند. بر اساس این آمار، Trades با افت بیش از 25 درصدی تعداد کاربران فعال روزانه در بین 7 جولای تا دوشنبه در گوشی های اندرویدی مواجه بوده است، اما این شرکت هنوز آمار مربوط به دستگاه های iOS را نهایی نکرده است. آمارهای «Similar Web» نیز نشان می دهد که زمان صرف شده در «Trades» تقریبا به نصف کاهش یافته است و زمان صرف شده توسط کاربران آمریکایی در این اپلیکیشن از حدود 20 دقیقه در 6 جولای به بیش از هشت دقیقه در 10 جولای کاهش یافته است.

“تجارت” از 5 جولای آغاز شد، زیرا با اینستاگرام ارتباط برقرار کنید و امکان استفاده از نام کاربری و انتقال فالوور از این شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری عکس و بازخورد مثبت تبلیغ‌کنندگان سر و صدای زیادی ایجاد کرد. وب سایت فناوری The Verge گزارش داد که در عرض یک روز، کاربران بیش از 95 میلیون پست را به “Trades” ارسال کردند و 190 میلیون لایک داشتند.

با این حال، Trades در روزهای اولیه خود است و افزایش ناگهانی عضویت طبیعی است زیرا کاربران سرویس جدید و فضای آن را برای سنجش مناسب بودن آن بررسی می کنند.

آدام موساری، مدیر اینستاگرام و تجارت در شرکت پلتفرم متا، به صراحت اعلام کرد که قصد ندارد اخبار یا سیاست‌ها را در این پلتفرم جدید در اولویت قرار دهد و بنابراین Trades ممکن است برای برخی از اینفلوئنسرها کارایی نداشته باشد. جایگزینی برای توییتر

بر اساس گزارش CNBC، جاسمین انبرگ، تحلیلگر ارشد Insider Intelligence، گفت:

اگر از هر چهار کاربر اینستاگرام یک نفر ماهانه از Trades استفاده کند، این برای متا کافی است تا معاملاتی به اندازه توییتر انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کاهش استقبال مشتریان از معاملات چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید