4 ستون سئو که باید بدانید – Riraco SEO


آیا می خواهید از سئو به نفع خود استفاده کنید؟ شما باید در مورد چهار رکن اصلی بدانید.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) می تواند مانند یک سردرد به نظر برسد. اما اگر صاحب کسب‌وکار هستید، این می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای یافتن کسب‌وکارتان به صورت آنلاین باشد. منبعی از ترافیک ارگانیک منظم را فراهم می کند که نسبت به سایر منابع مقرون به صرفه تر است.

و به من اعتماد کنید، وقتی بالاخره آن را دریافت کردید، آنقدرها هم ترسناک نیست. در واقع، زمانی که مدتی را با سئو سپری کنید، احتمالاً آن را دوست خواهید داشت.

چهار رکن سئو را که باید در مورد آنها بدانید بررسی کنید.

رکن 1: سئو داخلی

همانطور که از نام آن پیداست، سئوی درون صفحه شامل بهینه سازی کل محتوای وب سایت شما است.

میزانی که خزنده های وب می توانند محتوای شما را بخوانند تعیین می کند که سایت شما چقدر در موتورهای جستجو رتبه بندی می کند، بنابراین ایجاد محتوای با کیفیت بالا با ابرداده بهینه شده بسیار مهم است.

1. روی محتوای خود تمرکز کنید

برای تقویت سئو داخلی مطمئن شوید که تمام محتوای شما مرتبط، آموزنده و خوب نوشته شده است. برای مرتبط ماندن، محتوای شما باید تقاضای مخاطبان را برآورده کند.

برای اینکه بفهمید کدام جستجو برای شما مناسب است، گوگل را از نظر مشتری انجام دهید. عبارات و سؤالات مرتبط با کسب و کار خود را جستجو کنید و ببینید Google در بخش «افراد نیز می پرسند» چه چیزی را نشان می دهد. همچنین باید به پیشنهادات تکمیل خودکار در نوار جستجو توجه کنید.

هنگامی که بدانید به چه محتوایی توسط Google پاداش داده می شود، می توانید شروع به توسعه یک برنامه محتوایی کنید که محتوایی را که قبلاً رتبه بندی شده است بهبود بخشد. اگر محتوای وب سایت شما بتواند به سؤالات اصلی مخاطبان شما پاسخ دهد، موتورهای جستجو محتوای شما را معتبر و معتبر می بینند که به شما کمک می کند رتبه بالاتری در جستجو داشته باشید.

2. برای کلمات کلیدی مرتبط بهینه سازی کنید

وب سایت شما همچنین باید از کلمات کلیدی و عبارات جستجویی استفاده کند که شبیه نحوه جستجوی مخاطبان شما برای محتوا باشد. اگر از این کلمات کلیدی استفاده کنید، گوگل متوجه می شود که محتوای شما با صنعت شما مرتبط است و محتوای شما را به مخاطبان هدف ارائه می دهد.

کلمات کلیدی را در فراداده، عناوین، URL ها، متن اصلی و متن جایگزین قرار دهید. این به گوگل نشان می دهد که محتوای وب سایت شما با مخاطبان شما مرتبط است و به شما کمک می کند رتبه بالاتری در جستجو داشته باشید.

نکات برتر:

  • بهینه سازی ابرداده خود را فراموش نکنید. ابرداده به روبات ها کمک می کند تا وب سایت شما را بخوانند، بنابراین باید مطمئن شوید که ابرداده شما ماهیت صفحات وب شما را نشان می دهد.
  • یک نکته کلیدی هنگام بهینه سازی کلمات کلیدی خود استفاده از یک کلمه کلیدی طولانی در هر صفحه است. این به ربات‌هایی نشان می‌دهد که صفحه شما به جستجو پاسخگو است، که باعث افزایش اعتبار سایت شما می‌شود.

رکن 2: سئوی خارج از صفحه

سئوی خارج از صفحه شامل هر کاری است که خارج از وب سایت خود برای بهینه سازی حضور جستجوی خود انجام می دهید.

وقتی صحبت از سئوی خارج از صفحه می شود، مهم است که به موتورهای جستجو بگویید دیگران در مورد وب سایت شما چه فکر می کنند، جایی که بک لینک ها وارد می شوند. گاهی اوقات می توانید بدون انجام کاری بک لینک دریافت کنید، اما اگر یک کسب و کار با حضور آنلاین کمتری هستید، اغلب باید برای دریافت بک لینک تلاش کنید.

بک لینک ها می توانند اعتبار وب سایت شما را نشان دهند، بنابراین ایجاد شبکه ای از مراجع با کیفیت بسیار مهم است.

اگرچه ممکن است خرید بک لینک وسوسه انگیز باشد، اما موتورهای جستجو وب سایت هایی را که حجم بالایی از بک لینک های اسپم دارند جریمه می کنند. بنابراین وقتی نوبت به استراتژی بازخورد شما می رسد، کیفیت را به کمیت ترجیح دهید.

نکات برتر:

  • یکی استراتژی توسعه بازخورد یکی را پیدا کنید که برای شما کار می کند. این ممکن است شامل تماس با وب سایت های معتبر و اطلاع دادن به آنها از وجود محتوای مرتبط در صفحات وب آنها باشد. یا می توانید در ازای دریافت بک لینک، محتوای رایگان برای وب سایت ها بنویسید.
  • سعی کنید از سایت های با اعتبار پایین، متوسط ​​و بالا بک لینک بگیرید زیرا این نشان دهنده یک پیوند طبیعی به موتورهای جستجو است.
  • یک استراتژی رسانه اجتماعی قوی را حفظ کنید که به وب سایت و صفحات وب شما بازگردد. اگرچه لینک های رسانه های اجتماعی از نظر فنی به عنوان بک لینک در نظر گرفته نمی شوند، اما همچنان ترافیک ارزشمندی را به وب سایت شما می آورند و آن را به یک استراتژی سئوی خوب تبدیل می کنند.

رکن 3: سئو فنی

سئوی فنی نحوه حرکت کاربران و ربات های جستجوگر در وب سایت شما را دیکته می کند. شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما دارای معماری منطقی است و برای کاربران و خزنده های وب آسان است.

ساختار سایت شفاف را حفظ کنید

ساختار وب سایت شما بسیار مهم است. آیا تا به حال در وب سایتی بوده اید که در آن برخی از صفحات به سختی پیدا می شوند یا منوی پیمایش نامرتب است؟ اگر درک کاربران و ربات های جستجوگر برای وب سایت شما مشکل باشد، اعتبار شما را کاهش می دهد.

به همین دلیل بسیار مهم است که ساختار منطقی سایت خود را داشته باشید تا کاربران و موتورهای جستجو بتوانند به راحتی آن را مرور کنند. یک قانون کلی این است که اطمینان حاصل کنید که هر صفحه وب با کمتر از 3 کلیک قابل دسترسی است، زیرا این کار باعث می شود سایت شما راحت تر حرکت کند.

ما قطعا آن را توصیه می کنیم سئوی فنی یا محتوایی ادامه مطلب

سرعت صفحه

سرعت صفحه یکی از مهمترین عناصر سئو فنی است زیرا ارتباط نزدیکی با تجربه کاربر دارد. امروزه مشخص شده است که اگر کاربر مجبور باشد بیش از دو ثانیه صبر کند تا یک صفحه بارگذاری شود، به احتمال زیاد آن را رها خواهد کرد.

برای اطمینان از بارگیری سریع صفحات وب، آنها را از طریق Google Pagespeed Insights اجرا کنید. این ابزار دقیقا به شما می گوید که چگونه زمان بارگذاری را کاهش دهید. بهینه سازی سرعت سایت نرخ پرش را کاهش می دهد، یعنی درصد کاربرانی که پس از بازدید از یک صفحه وب سایت شما را ترک می کنند.

نکات برتر:

  • وب سایت خود را برای موبایل دوستانه نگه دارید. همه وب سایت ها باید با رویکرد اول تلفن همراه ساخته شوند، زیرا بیش از 90 درصد از جمعیت جهان از تلفن همراه خود برای جستجو استفاده می کنند.
  • عناصر طراحی واکنشگرا را در ذهن داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای اندازه های مختلف صفحه نمایش بهینه شده است، زیرا عادات مرور افراد متفاوت است و بسیاری از خانواده ها از چندین دستگاه استفاده می کنند.
  • اطمینان حاصل کنید که هیچ لینک شکسته ای (یا لینک هایی که به جایی نمی رسند) در وب سایت شما وجود ندارد.
  • از پیوندهای داخلی برای نشان دادن ارتباطات منطقی روبات ها بین صفحات وب خود استفاده کنید. این به صفحات و ساختار سایت شما از نظر گوگل اعتبار بیشتری می بخشد.

رکن 4: سئوی محلی

اگر کسب و کار شما دارای موقعیت فیزیکی است، مهم است که سئوی محلی را در نظر بگیرید. سئوی محلی شامل بهبود دید سایت شما در نتایج جستجوی مبتنی بر مکان است.

به عنوان مثال، فرض کنید شما صاحب یک نانوایی هستید. هنگامی که مشتری در منطقه شما عبارت «نان فروشی در نزدیکی من» را در گوگل تایپ می کند، داشتن سئوی محلی قوی تضمین می کند که کسب و کار شما در صدر نتایج جستجوی آنها قرار دارد.

نکات برتر:

  • Google My Business ابزاری عالی برای مشاغلی است که فروشگاه های فیزیکی دارند. این به افراد منطقه شما کمک می‌کند هنگام جستجوی خدمات مرتبط با کسب و کار شما، فروشگاه شما را پیدا کنند. از آنجایی که به Google Maps متصل می شود، به مردم می گوید که کسب و کار شما کجاست و چگونه به آنجا برسند. همچنین ساعات کاری شما و همچنین عکسی از فروشگاه شما را نمایش می دهد و اطلاعات کافی در مورد کسب و کار شما در اختیار مشتریان بالقوه قرار می دهد.
  • بررسی ها یکی دیگر از ابزارهای ارزشمند در مورد سئوی محلی است. این روزها، مردم هنگام خرید محصولات و خدمات، به شدت به نظرات متکی هستند. در حالی که آنها برای مشتریان خوب هستند، نظرات برای موتورهای جستجو نیز مهم هستند. تعداد بالای نظرات مثبت به گوگل می گوید که کسب و کار شما معتبر است و پیدا کردن فروشگاه شما را آسان تر می کند.

سئو برای هر کسب و کاری که حضور آنلاین خود را ایجاد می کند مهم است. مهم نیست که کسب و کار شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد، با یک استراتژی سئو قوی، در زمان مناسب توسط افراد مناسب پیدا خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *