5 استراتژی ساده سئو برای بهبود رتبه شما – Riraco SEO


هر کسب و کار آنلاین باید یک استراتژی سئو را در برنامه بازاریابی خود ادغام کند. و نه، این فقط پر کردن صفحه شما با کلمات کلیدی نیست.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بر روی دید آنلاین وب سایت شما تأثیر می گذارد. سئوی خوب به معنای ترافیک بیشتر صفحه و شانس بهتر برای فروش محصولات و خدمات شما به مخاطبان گسترده تر است. مهم نیست که محصولات شما چقدر عالی هستند یا وب سایت شما چقدر خوب طراحی شده است، بدون استراتژی سئو شانس شما برای رتبه بندی در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری کم است.

سئو چقدر مهم است؟
مطمئناً شما در حال حاضر تلاش های بازاریابی دیگری برای جذب مخاطبان خود به وب سایت خود انجام می دهید. شما برای تبلیغات هزینه می کنید و ممکن است با تولیدکنندگان محتوا برای ارسال لینک به صفحه خود شریک شوید. اما این کافی نیست.

اگر از منابع دیگر ترافیک دریافت می کنید، عالی است! اما آیا می دانستید که جستجوی ارگانیک پنج برابر ارزشمندتر از تبلیغات گوگل است؟ این به این دلیل است که بیش از 90 درصد از ترافیک وب سایت از موتورهای جستجو است.

کاربرانی که از طریق یک موتور جستجو وارد صفحه شما می شوند، شانس بیشتری برای تبدیل دارند زیرا آنها به طور خاص برند، محصولات یا خدمات شما را جستجو کرده اند. از سوی دیگر، شخصی که پس از مواجه شدن با تبلیغ شما در صفحه شما قرار می گیرد، ممکن است هیچ قصد قبلی برای بررسی وب سایت شما نداشته باشد.

برخلاف جستجوی ارگانیک، این جستجو عمدی است، تلاش‌های بازاریابی پولی می‌تواند تجربه افراد را مختل کند. همچنین هر وب سایتی که بیش از حد در صفحه جستجوی گوگل عمیق باشد می تواند اعتبار خود را از دست بدهد.

استراتژی سئو چیست؟

یک استراتژی سئو، رتبه بندی وب سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود می بخشد تا ترافیک ارگانیک شما را بهبود بخشد. یک استراتژی جامع سئو باید سه نوع سئو را پوشش دهد:

سئوی داخلی: بر محتوای وب سایت شما تمرکز می کند و اطمینان حاصل می کند که با جستجوی خاص شما مطابقت دارد. برخی از عوامل مهمی که بر سئوی سایت تاثیر می گذارد، کیفیت محتوا و منحصر به فرد بودن آن است.
سئوی خارج از صفحه: بر استراتژی هایی تمرکز می کند که خارج از وب سایت شما انجام می شود تا اعتبار و رتبه بندی آن را بهبود بخشد. لینک بیلدینگ ستون فقرات استراتژی های سئوی خارج از صفحه است.
سئوی فنی: سئوی فنی با جنبه های داخلی وب سایت شما سروکار دارد تا به شما در رتبه بندی بالاتر کمک کند. سئوی فنی خوب به این معنی است که زمان بارگذاری صفحه شما سریع است، همه صفحات شما کار می کنند و داده های شما ساختار یافته است.

استراتژی های آسان سئو برای بهبود رتبه شما:

1. محتوا همه چیز است

در حالی که گوگل طی یک سال گذشته تغییرات قابل توجهی در الگوریتم خود ایجاد کرده است، محتوا برای مدت طولانی در اولویت بوده است. ارسال مداوم محتوای جذاب اولین عاملی است که بر رتبه شما تأثیر می گذارد. این بدان معنی است که وب سایت شما نباید فقط یک دسته از کلمات کلیدی باشد، بلکه باید محتوای با کیفیتی ایجاد کنید که منحصر به فرد باشد و ارزشی برای خوانندگان شما فراهم کند.

گوگل به کیفیت محتوای شما نگاه می کند – فراتر از هر تکنیک SEO. شما باید فراتر از فراخوان های معمول اقدام کنید و از سایر صفحات مشابه متمایز شوید.

اگر یک تجارت الکترونیک دارید، ایجاد یک وبلاگ برای تکمیل صفحه اصلی شما می تواند به سوالات مخاطبان پاسخ دهد و به شما کمک کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.

یکی از عواملی که گوگل به آن نگاه می کند این است که آیا محتوای شما به روز است یا نه. به روز رسانی وب سایت خود با محتوای جدید با یک وبلاگ بسیار آسان تر خواهد بود. همچنین، یک وبلاگ می تواند به شما کمک کند تا به طیف وسیع تری از عبارات جستجو دست پیدا کنید و میانگین زمان بازدید شما را افزایش دهید.

در مورد طول ایده آل یک پست وبلاگ بحث هایی وجود داشته است، اما طبق مطالعه HubSpot در سال 2021، طول ایده آل پست وبلاگ برای سئو باید 2100 تا 2400 کلمه باشد.

2. فهرستی از کلمات کلیدی تهیه کنید

کلمات کلیدی دیگر محور استراتژی سئو نیستند، اما همچنان برای بهینه سازی صفحه شما ضروری هستند. از ابزار جستجوی کلمات کلیدی استفاده کنید تا به شما کمک کند فهرستی از کلمات کلیدی مرتبط با جایگاه خود را پیدا کنید.

اگر شما یک کسب و کار جدید هستید، هدف قرار دادن کلمات کلیدی کم رقابت ایده خوبی برای شانس بالاتر برای رتبه بندی و دریافت ترافیک ارگانیک بیشتر به وب سایت شما خواهد بود. البته این کلمات کلیدی باید برای نوع محتوای صفحه شما معنی داشته باشند.

3. بدانید مخاطب شما به دنبال چه چیزی است

بسیاری در ایجاد محتوا برای افزایش رتبه صفحه اشتباه می کنند – این تکنیک نتیجه معکوس خواهد داشت. در نهایت با صفحه ای پر از کلمات کلیدی مواجه خواهید شد که به کسب و کار شما مرتبط نیستند. ایجاد یک شخصیت خریدار دقیق را در نظر بگیرید تا بفهمید مخاطبان شما چه می خواهند. سپس متوجه خواهید شد که چه چیزی به مخاطبان شما انگیزه می دهد و چه محتوایی می تواند نیازهای آنها را برآورده کند.

4. لینک های با کیفیت بالا بسازید

بک لینک زمانی است که وب سایت دیگری به سایت شما لینک می دهد. این یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر رتبه‌بندی شما تأثیر می‌گذارد و راهی عالی برای دریافت بازدید از صفحه ارگانیک است. این بدان معنی است که شما نمی توانید به تنهایی در تلاش صفحه رتبه بندی کنید.

اکثر وب سایت های محبوب می توانند به صورت ارگانیک بک لینک دریافت کنند و ایجاد لینک با وب سایت های معتبر ضروری است. یکی از بهترین راه ها برای دریافت بک لینک ارسال یک ایمیل واقعی به وب سایت هایی است که به آنها لینک داده اید.

انفجارهای ایمیل کار می کنند، اما با استفاده بیش از حد بسیاری از بازاریابان از آنها موثرتر می شوند. همانطور که گفته شد، منابع زیادی در وب وجود دارد که می‌توانید خلاقیت خود را به جریان بیندازید و ایده‌های خلاقانه‌ای برای راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهید. مطمئن شوید که اگر یک کمپین تبلیغاتی اجرا می کنید، مؤدب و صمیمی هستید و همیشه سعی کنید ابتدا ارزش ارائه دهید.

5. فایل های حجیم را در صفحه خود آپلود نکنید

تصاویر و ویدیوها بدون شک به محتوای شما ارزش می بخشند و می توانند به جذب بازدیدکنندگان بیشتری به صفحه شما کمک کنند. با این حال، این فایل ها می توانند بزرگ باشند و در نتیجه بر زمان بارگذاری صفحه شما تأثیر بگذارند.

زمان بارگذاری صفحه یکی از عواملی است که بر رتبه صفحه شما تأثیر می گذارد و همچنین بر دوستی تلفن همراه شما تأثیر می گذارد. به این عوامل و کارهایی که مدیران می توانند برای همگام شدن با آنها انجام دهند، نگاهی بیندازید.

بسیاری از افزونه ها و ابزارها می توانند به شما کمک کنند تا حجم فایل خود را بدون از دست دادن کیفیت کاهش دهید. هرگز تصاویر با وضوح بالا آپلود نکنید. به عنوان بهترین روش، کمتر از 500 کیلوبایت بمانید.

نتیجه

مانند هر استراتژی تجاری دیگری، دیدن نتایج به زمان نیاز دارد. و به جای رسیدن به ستاره ها، همیشه اهداف سئوی خود را برای رفع نیازهای کسب و کارتان خاص تر کنید. این کار ردیابی و اندازه گیری پیشرفت شما را آسان تر می کند.

از آنجایی که الگوریتم به طور مداوم در حال تغییر است، شما همچنین باید با آخرین تغییرات همراه باشید تا مطمئن شوید که از بهترین شیوه ها آگاه هستید. شما می توانید از کارشناسان ما برای توسعه یک استراتژی سئو برای بهبود سایت خود کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید