7 مرحله سئو برای ایجاد یک استراتژی وب سئو برتر


بازاریابان برای ایجاد یک استراتژی سئو برای کسب و کار خود با یکدیگر همکاری می کنند
در اینجا حقیقتی وجود دارد که اغلب آن را نمی شنوید: استراتژی SEO شما نباید بر روی کلمات کلیدی تمرکز کند.

این روزها، اکثر کسب و کارها مفاهیم اولیه سئو و چرایی اهمیت آن را درک می کنند.

با این حال، وقتی نوبت به توسعه و اجرای یک استراتژی سئوی مناسب برای کسب و کار شما می رسد، ایجاد محتوا برای کلمات کلیدی که مشتریان شما به دنبال آن هستند، مشکل و اشتباه است.

استراتژی سئو چیست؟

استراتژی سئو فرآیند سازماندهی محتوای یک وب سایت بر اساس موضوع برای بهبود احتمال ظاهر شدن آن در نتایج جستجو است. اساساً، این فرآیندی است که شما برای به حداکثر رساندن شانس خود برای به دست آوردن ترافیک موتور جستجوی ارگانیک دنبال می کنید.

چرا استراتژی سئو مهم است؟

داشتن یک استراتژی سئو بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند در زمان ایجاد محتوا در مسیر خود بمانید. به جای اینکه فقط چیزی را ایجاد کنید که فکر می کنید مردم به دنبال آن هستند، استراتژی شما تضمین می کند که محتوایی را ایجاد می کنید که مردم به دنبال آن هستند.

1- کلمات کلیدی خود را بشناسید

اول چیزهای مهم. کار زیادی نمی توانید انجام دهید بدون اینکه بدانید بازار هدف شما از چه کلمات کلیدی برای یافتن راه حل هایی برای مشکلاتی که شرکت شما حل می کند استفاده می کند. کدام کلمات ترافیک بیشتری دریافت می کنند و بهبود آن آسان تر است.

این نیاز به کمی تحقیق دارد. مشتری بالقوه محصول یا خدمات خود را بهتر بشناسید.

2- نوشتن مطالب با کیفیت بالا (مفید و جالب برای بازدیدکنندگان)

نکته کلیدی در اینجا استفاده از هوش بازاریابی و ایجاد محتوای جذابی است که برای بازار هدف شما ارزشمند است.

محتوای ارزشمند شامل محتوایی است که به سؤالات خریداران شما پاسخ می دهد، به آنها بینشی می دهد که می توانند استفاده کنند و به آنها می آموزد که چگونه در کاری که انجام می دهند بهتر باشند.

در محتوای عالی که ایجاد می کنید، حتما از کلمات کلیدی مناسب به طور طبیعی استفاده کنید. سعی نکنید صفحات خود را پر کنید (به این معنی که کلمات کلیدی را بارها و بارها در محتوای خود، در متا تگ ها، در توضیحات alt خود و غیره قرار دهید) تا رتبه سایت خود را افزایش دهید. این به رتبه بندی جستجوی شما کمک نمی کند (در واقع، ممکن است به آن آسیب برساند).

اگر موتورهای جستجو شما را دستگیر کنند (و از آنجایی که ربات های آنها فوق العاده باهوش هستند!)، می توانند سایت شما را با کاهش رتبه شما یا حذف کامل آن از فهرست خود جریمه کنند. همچنین بازدیدکنندگان وب سایت شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

3- از کلمات کلیدی در آدرس صفحات وب سایت خود استفاده کنید

اطمینان حاصل کنید که URL های صفحه خود را نادیده نگیرید زیرا برای SEO شما مهم هستند. اینجاست که تحقیقات کلمات کلیدی شما به کارتان می آید. به عنوان مثال، اگر صفحه ای در مورد محصول تامین مالی خورشیدی شما صحبت می کند، URL آن صفحه باید محصولات/تامین مالی خورشیدی باشد.

روی رایج ترین و جستجو شده ترین کلمات کلیدی تمرکز کنید.

4- عناوین صفحات را نادیده نگیرید

ایجاد عناوین جذاب و جالب صفحات وب بسیار مهم است. مطمئن شوید که آنها برای بازار هدف شما جذاب هستند.

اگر این کار را نکنند، مردم تمام محتوای عالی زیر را نخواهند خواند.

من متوجه شدم که پاسخ به “چه چیزی در آن برای من؟” این به من کمک می کند تا روی آنچه برای بازدیدکنندگان خود برجسته کنم تمرکز کنم. از خود بپرسید: مزایای آنها از محتوای این صفحه چیست و چرا باید به آنها اهمیت دهند؟ هنگامی که به آن رسیدید، عنوان خود را کوتاه نگه دارید، از کلمات قوی استفاده کنید و آن را جذاب کنید (برای سرگرمی، قافیه را امتحان کنید). هنگام ایجاد این عناوین جذاب، مطمئن شوید که کلمه کلیدی شما در عنوان (H1) و/یا عنوان فرعی (H2) باشد.

5 – هر صفحه را برای کلمات کلیدی اضافی بررسی کنید

اکنون که محتوای باکیفیتی که بازار هدف شما به آن نیاز دارد (و می‌خواهد) ایجاد کرده‌اید و سرفصل‌های جذابی برای جذب آن‌ها و تشویق آنها به خواندن بیشتر دارید، به عقب برگردید و همه چیزهایی را که نوشته‌اید مرور کنید.

در بررسی خود، به دنبال مکان های دیگری باشید که می توانید به طور طبیعی کلمات کلیدی را در آنها قرار دهید.

آیا می توانید یک جمله را به یک کلمه کلیدی تغییر دهید؟ به عنوان مثال، در یک صفحه اتوماسیون بازاریابی، “بهترین مشتریان خود را شناسایی کنید و بیشتر تبدیل کنید” ممکن است به “اتوماسیون بازاریابی به شما کمک می کند بهترین مشتریان خود را شناسایی کنید و بیشتر تبدیل کنید” تغییر کند.

همچنین در نظر بگیرید که آیا می توانید با افزودن یک کلمه در مقابل یک کلمه کلیدی یک عبارت کلیدی ایجاد کنید یا خیر. اگر جمله ای در مورد «کمپین های بازاریابی» و «اتوماسیون بازاریابی» یک کلمه کلیدی برای صفحه من باشد، «اتوماسیون» را به «کمپین های بازاریابی» اضافه می کنم. چند ویرایش انجام دهید.

6- بهبود تجربه کاربری

این فراتر از محتوای وب سایت است، اما یک تجربه کاربری خوب در رتبه بندی سئو قوی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند.

به گفته رابرت برایس در وبلاگ سه اصل UX که به وب سایت شما کمک می کند کار خود را به درستی انجام دهد، “در طول دو سال گذشته، گوگل به گونه ای تکامل یافته است که تاکید بسیار بیشتری بر سایت هایی داشته است که تجربه عالی ارائه می دهند. آنها تجربه کاربری با کیفیتی را در سراسر جهان ارائه می دهند. پلتفرم ها و دستگاه ها

اگرچه فاکتورهای رتبه بندی سنتی همچنان پیشرو هستند، بهینه سازی موتورهای جستجو به طور فزاینده ای به بهینه سازی کاربر تبدیل می شود.

بنابراین، با توسعه دهندگان وب خود کار کنید تا مطمئن شوید که وب سایت شما برای پیمایش آسان و شهودی است و هر پیوندی کار می کند و بازدیدکنندگان شما را به اطلاعات بعدی که به دنبال آن هستند می برد.

با یک متخصص سئو کار کنید.

همانطور که قبلاً گفتم، سئو اولیه عمدتاً عقل سلیم است. با این حال، اگر توانایی مالی دارید، عاقلانه است که یک متخصص سئو را استخدام کنید تا مطمئن شوید که سایت شما واقعاً بهینه شده است.
یک مشاور یا آژانس سئو می تواند سایت شما را بررسی کند و ببیند که در برابر مهمترین کلمات کلیدی شما چگونه عمل می کند. آنها لیستی از اقدامات اولویت دار را در اختیار شما قرار می دهند تا به شما کمک کنند تا سایت خود را به سطح بعدی ببرید.

این خبر عالی است: برای اطمینان از اینکه وب سایت شما رتبه خوبی از نظر ترافیک موتورهای جستجوی ارگانیک دارد، لازم نیست یک جادوگر سئو باشید. فقط از عقل سلیم و هفت نکته ساده ذکر شده در بالا استفاده کنید.

آیا نکات اضافی SEO برای وب سایت ها دارید؟ من دوست دارم در مورد آنها در بخش نظرات زیر بشنوم!

بهترین خدمات سئو برای وب سایت ها

ما با هر پروژه سئو به صورت جداگانه سروکار داریم و آماده دستیابی به نتایج واقعی هستیم. خدمات سئوی ما را بررسی کنید.

پیوند به صفحه خدمات سئو: خدمات سئو سایت حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید