SEO Chatter برجسته در شما می توانید پیدا کنید – SEO Chatter


این هفته، SEO Chatter در یک جمع بندی تخصصی توسط You Can Be Found، یک آژانس بازاریابی دیجیتال و شریک معتبر گوگل، نمایش داده شد.

سوال این پست جمع بندی این بود: «سه نکته اصلی شما برای بازاریابان دیجیتال که باید به طور مؤثر با معرفی Google Analytics 4 (GA4) سازگار شوند، چیست؟»

شما می توانید مقاله کامل را در اینجا بخوانید: چگونه با Google Analytics 4 (GA4) سازگار شویم – 14 بازاریاب دیجیتال نکات خود را به اشتراک می گذارند

همانطور که در مقاله ذکر کردم، برای سازگاری با GA4 می توانید سه کار انجام دهید:

  • روی نرخ تعامل تمرکز کنید، نه نرخ پرش. معیار نرخ تعامل در اکثر گزارش‌های GA4 جایگزین معیار نرخ پرش شده است.
  • رویدادها را پیکربندی کنید و اهداف را دنبال کنید. GA4 از یک مدل گزارش‌دهی مبتنی بر رویداد استفاده می‌کند که هر تعامل کاربر در سایت شما را به‌عنوان رویدادی مانند بارگیری صفحه اولیه، عمق اسکرول، بازدیدهای ویدیویی و کلیک‌های پیوند ثبت می‌کند.
  • GA4 را با کنسول جستجوی گوگل (GSC) ادغام کنید. این به شما امکان می‌دهد تا به طور مستقیم از داشبورد GA4 نحوه تأثیر کمپین‌های جستجوی ارگانیک بر سایت شما در Google را تجزیه و تحلیل کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نکات G4، مقاله کامل را بررسی کنید. در داخل، توصیه‌هایی از سایر کارشناسان سئو و بازاریابان دیجیتال نیز خواهید یافت که می‌توانند به شما کمک کنند از ابزار جدید GA4 بیشترین بهره را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *